خبر فوری
امام جمعه بندرعباس : پیام نیروهای مسلح این بود که منطقه جای تروریست ها نیست

امام جمعه بندرعباس : افراد بی انگیزه از مسندهای مدیریتی کنار گذاشته شوند

هرمزبان – نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: هر کجا و در هر بعدی که نیاز انقلاب اسلامی باشد، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ورود خواهد کرد چراکه صیانت از انقلاب وظیفه سپاه است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، حجت الاسلام والمسملین محمد عبادی زاده در جمع نمازگزاران بندرعباسی، با اشاره به فضائل ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: نماد تقوا در این روزها عبادت و بندگی است. همانطور که شب قدر دارای فضیلت‌هایی است روز قدر نیز دارای فضیلت‌هایی است لذا از فضیلت‌های روز قدر هم غفلت نکنید.

وی، سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت و عنوان کرد: سپاه پاسداران برای صیانت از انقلاب اسلامی تشکیل شد و اقدامات بزرگی در طول عمر 40 ساله انقلاب با تدبیر رهبر انقلاب انجام شد.

امام جمعه بندرعباس، با ذکر این نکته که بسیج از شجره سپاه تشکیل شد، ابراز کرد: هر کجا و در هر بعدی که نیاز انقلاب اسلامی باشد، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ورود خواهد کرد چراکه صیانت از انقلاب وظیفه سپاه است.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده تصریح کرد: سپاه و ارتش دو بال هستند که پرواز می‌کنند و انقلاب اسلامی را به اهداف خود می‌رساند. دشمن با وجود تمام دسیسه‌ها نتوانست میان این دو بازوی توانمند، رخنه کند و امروز شاهد فضای همدلی و هماهنگی میان ارتش و سپاه هستم و به مراتب از گذشته بیشتر است.

وی، ضمن تاکید بر اهمیت برگزاری هر چه باشکوه‌تر روز قدس در سال جاری، عنوان کرد: حوادثی که در قدس در حال وقوع است در نوع خود کم نظیر است؛ چراکه شاهد ایجاد یک جریان انتفاضه جدید در سرزمین‌های اشغالی به ویژه در کرانه باختری رود اردن هستیم.

امام جمعه بندرعباس افزود: کرانه باختری، حیات خلوت صهیونیست‌ها بود که امروز به نقطه‌ای تبدیل شده است که ضربات متعدد علیه صهیونیست‌ها شکل گرفته است.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده، با اشاره به اتصال کرانه باختری با قدس و غزه، تصریح کرد: فلسطینیان با اتحاد و اتصال با یکدیگر، سرنوشت صهیونیست‌ها را در دست گرفته‌اند به همین جهت اشغالگران احساس خطر می‌کنند.

وی، با اشاره به این نکته که کودتای طبس، هیمنه آمریکا را فرو ریخت، عنوان کرد: حادثه طبس، لکه ننگی برای آمریکایی‌ها بود و می‌توان گفت روزی بود که وعده‌های الهی محقق شد.

امام جمعه بندرعباس ابراز کرد: خداوند کید و مکر کافرین سست و ضعیف می‌کند و تحقق وعده‌های الهی را در روز حادثه طبس مشاهده کردیم و شاهد خفت و خواری رژیم آمریکا هستیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده، با اشاره به محقق شدن فرمایشات امام راحل (ره)، در خصوص آمریکایی‌ها، تصریح کرد:  آمریکایی‌ها امروز با خواری و ننگ در حال ترک منطقه خاورمیانه هستند و چاره‌ای جز این هم ندارد.

وی، با ذکر این نکته که از کسانی که خفت را در جریان مقاومت به آمریکایی‌ها تحمیل کردند قدردانی می‌کنم،عنوان کرد: آمریکایی‌ها باید بدانند اتفاقاتی که در گذشته برایشان رخ داده است باز هم رخ داده است چراکه خدای این ملت همان خداوند است.

امام جمعه بندرعباس، با اشاره به گرانی و افزایش قیمت‌ها، ابراز کرد: غوغاسالارانی هستند که اعتقاد دارند تمام اعتقاداتی که در کشور در زمینه‌های اقتصادی رخ می‌دهد، معلول مشکلات گذشته است و امروز هیچگونه مشکلی وجود ندارد که تفکر غلطی نیست.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده تصریح کرد: یک نگاه دیگر وجود دارد که تمام مشکلات گرانی را معلول اقدامات امروز می‌دانند. این افراد باید بدانند که دولت حدود 6 ماه است که دولت عملا سکان را به دست گرفته است به همین جهت انصاف نیست که مسائل مشکلات گسترده را به صورت کامل به دولت ربط دهیم.

وی، با ذکر این نکته که تمام مشکلات کشور یک شبه ایجاد نشده است، عنوان کرد: مشکلات طی فرایندی طولانی مدت ایجاد شده است و بخشی از مشکلات بدون شک ناشی از گذشته است اما اینطور نیست که دولت سیزدهم را کاملا تبرئه کنیم چراکه در حوزه سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی انتظاراتی از این دولت برای حل مشکل گرانی وجود دارد.

امام جمعه بندرعباس، با بیان اینکه تغییر و تحولات به کشور آسیب زده است، ابراز کرد: باید هر چه زودتر انسان‌های بی‌انگیزه و انسان‌هایی که انگیزه‌ای برای تلاش کردن ندارند و هنوز در مسندهایی مختلف حضور دارند، کنار گذاشته شوند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده، ضمن تاکید بر این نکته که دولت سیزدهم باید تکلیف خودش را مشخص کند، تصریح کرد:  ساختار مدیریت کشور و نیروی انسانی باید هرچه زودتر توسط دولت به یک ثبات برسد چراکه تا این مسئله حل نشود، نمی‌توان گامی عملی برای حل چالش‌های اقتصادی مردم برداشت.

وی، با اشاره به چالش ایجاد شده ناشی از حضور برخی از دلالان، عنوان کرد: تا وقتی دست دلالان قطع نشود، مشکلات اقتصادی و گرانی باقی خواهد ماند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید