خبر فوری

محسن زارعی: عدم لغو آزمون های کلاسی در ایام ماه مبارک رمضان

هرمزبان – محسن زارعی رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی با اشاره به اطلاعیه این مرکز در مورد تعویق آزمون‌ها و امتحانات مدارس به بعد از ماه مبارک رمضان اظهار کرد: ارزشیابی مستمر و آزمون های کلاسی در ایام ماه مبارک رمضان به استثنای روز بعد از ایام لیالی قدر لغو نشده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، محسن زارعی با اشاره به اینکه به منظور بهره مندی دانش آموزان و همکاران فرهنگی از فضائل ماه مبارک رمضان و لیالی قدر، از مدارس خواسته شد تا برگزاری آزمون‌ها و امتحانات را به بعد از ماه رمضان موکول نمایند، اظهار کرد: برگزاری امتحانات شبه نهایی و آزمون های سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی هماهنگ منطقه ای و استانی در ایام ماه مبارک رمضان مجاز نیست.

وی افزود: اما ارزشیابی مستمر و آزمون های کلاسی، به استثنای روز دوشنبه پنجم اردیبهشت که مصادف با بیست و سومین روز از ماه مبارک رمضان است، کماکان انجام خواهد شد.

این در حالی است که این مرکز روز گذشته در اطلاعیه ای برگزاری آزمون ها و امتحانات مدارس را  به بعد از ماه مبارک رمضان موکول و اعلام کرده بود که « به منظور بهره‌مندی دانش آموزان و همکاران فرهنگی از فضائل ماه مبارک رمضان و لیالی قدر لازم است، مدارس برگزاری آزمون‌ها و امتحانات را به بعد از ماه رمضان موکول کنند.»

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید