خبر فوری

رقم رضایت نامه مانع پرسپولیس برای جذب بیرانوند

هرمزبان – با توجه به تمدید قرارداد دروازه بان اصلی بواویشتا، جدایی علیرضا بیرانوند قطعی به نظر می رسد.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، تمام شواهد حکایت از بازگشت علیرضا بیرانوند به فوتبال ایران و تیم پرسپولیس دارد. گویا باشگاه بواویشتا پرتغال قرارداد «رافائل براکالی»، دروازه‌بان 41 ساله خود را تمدید کرده تا گمانه‌زنی‌ها در مورد جدایی علیرضا بیرانوند از این تیم و حضور او در پرسپولیس به اوج برسد.
براکالی که کاپیتان بواویشتا هم محسوب می شود، در این فصل دروازه بان اول این تیم بود و 28 بازی انجام داد. حضوری که باعث شد بیرو به عنوان گزینه دوم کادرفنی این تیم کمتر به بازی گرفته شود و بی تردید با تمدید قرارداد این دروازه بان باتجربه، جدایی بیرانوند از بواویشتا در پایان فصل قطعی به نظر می رسد.
همان طور که در جریان هستید بیرانوند با قراردادی قرضی از آنتورپ جدا شد و بسیار امیدوار بود در بواویشتا به دروازه بان اول تبدیل شود اما او در اکثر مسابقات نیمکت نشینی را تجربه کرد تا شاهد بازی براکالی باشد و حالا با تمدید قرارداد این دروازه بان، او احتمالا یکبار دیگر تیمش را تغییر خواهد داد. البته که تصمیم گیری نهایی درباره سرنوشت بیرانوند به عهده باشگاه آنتورپ است اما با توجه به این که بیرو برای بازگشت به پرسپولیس چراغ سبز نشان داده، آنتورپ مشکلی برای صدور رضایت نامه این دروازه بان ملی پوش نخواهد داشت.
باشگاه پرسپولیس برای بازگرداندن علیرضا بیرانوند باید رقم رضایت نامه او را بپردازد. پرسپولیس منتظر مشخص شدن رقم رضایتنامه علیرضا بیرانوند است. از چند ماه پیش بحث بازگشت علیرضا بیرانوند به فوتبال ایران و البته پرسپولیس مطرح شده است. در چند روز گذشته هم نامه مذاکره باشگاه پرسپولیس با بیرانوند رسانه‌ای شد تا مشخص شود دو طرف برای بازگشت تمایل زیادی دارند.
نکته مهمی که در مورد بازگشت علیرضا بیرانوند به پرسپولیس نباید نادیده گرفته شود این است که اگرچه بیرو در حال حاضر به صورت قرضی در تیم بواویشتا پرتغال حضور دارد اما با باشگاه آنتورپ بلژیک قرارداد دارد و از این قرارداد هنوز یک فصل دیگر باقی مانده است. برهمین اساس اگر باشگاه بلژیکی نخواهد قرارداد بیرو را تمدید کند، این دروازه بان ملی پوش را با قراردادی قطعی و نه قرضی منتقل خواهد کرد. همین موضوع باعث می شود پرسپولیسی ها برای جذب علیرضا بیرانوند بسیار دست به عصا باشند و از طریق خود او و مدیر برنامه اش مذاکرات را پیش می بزند.
آخرین خبرهای دریافتی حکایت از آن دارد باشگاه پرسپولیس منتظر است باشگاه آنتورپ نظر قطعی خود را در مورد رقم انتقال این بازیکن رسما اعلام کند. حالا باید دید درنهایت چه رقمی از سوی این باشگاه اعلام شده و پرسپولیس و علیرضا بیرانوند چگونه موفق به راضی کردن سران باشگاه بلژیکی خواهند شد.
گویا یحیی گل محمدی در لیستی که به رضا درویش داده خواهان بازگرداندن سه لژیونر فعلی شده است. یحیی گل محمدی خواهان بازگشت سه لژیونر شده است. در حالی که یحیی گل محمدی هنوز لیست بازیکنان تمدیدی را به باشگاه پرسپولیس نداده و منتظر است عملکرد شاگردانش را در هفته های پایانی لیگ بیشتر و بهتر ارزیابی کند، در لیستی خواهان بازگشت تعدادی از پرسپولیسی های سابق که این روزها در خارج از از ایران فوتبال خود را دنبال می کنند شده است. یحیی گل محمدی در لیستی که به مدیر عامل باشگاه تحویل داده خواستار بازگشت بازیکنان ملی پوشی همچون علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل زاده و محمدحسین کنعانی زادگان که خارج از کشور حضور دارند شده است.
مدیرعامل پرسپولیس تایید کرد که به دنبال بازگرداندن بازیکنان سابق پرسپولیس به این تیم است. رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس امروز میان خبرنگاران صحبت هایی را در مورد وضعیت باشگاه پرسپولیس عنوان کرد و در بخشی از صحبت‌هایش به بازگشت پرسپولیسی های سابق همچون علیرضا بیرانوند اشاره کرد. او در بخشی از صحبت‌هایش گفت: بیرانوند مال پرسپولیس است و در لیست باشگاه هم هست. گل‌محمدی هم با جدایی او موافقت نداشت. از روز اول بنا بود که بماند. همه آنها که پرسپولیسی هستند برمی‌گردند.

منبع: خبرگزاری آریا

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید