خبر فوری

پیام وزیر آموزش و پرورش در خصوص انفجار تروریستی در یکی از مدارس شهر کابل

هرمزبان – وزیر آموزش و پرورش با محکوم کردن انفجار تروریستی در یکی از مدارس شهر کابل و کشته و زخمی شدن تعدادی از دانش آموزان، بر لزوم حمایت از مردم بی پناه به‌ ویژه کودکان و نوجوانان در مقابل ظلم و جنایت گروه‌های تروریستی تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، یوسف نوری در پیامی ضمن محکوم کردن انفجار تروریستی در یکی از مدارس شهر کابل و کشته و زخمی شدن تعدادی از دانش آموزان، این جنایت هولناک را به ملت مظلوم افغانستان تسلیت گفت.

وی در بخشی از پیام خود آورده است: فاجعه دردناکی که امروز در کابل به وقوع پیوست و شهادت و مجروح شدن تعداد زیادی از دانش آموزان بی گناه را در پی داشت، موجب تأسف و اندوه فراوان شد. ضمن عرض تسلیت به ملت مظلوم افغانستان و ابراز همدردی با خانواده‌های داغدار، صبر و شکیبایی برای ایشان وبرای آسیب دیدگان شفای عاجل و برای شهدای این رخداد تلخ علو درجات مسئلت می‌دارم.

وزیر آموزش و پرورش همچنین نوشت: اینجانب به نیابت از جامعه فرهیخته مربیان و متربیان ایران عزیز اسلامی، با محکوم کردن این جنایت هولناک که وحدت مسلمانان را نشانه رفته است، بر لزوم حمایت از مردم بی پناه ـ به‌ ویژه کودکان و نوجوانان ـ در مقابل ظلم و جنایت گروه‌های تروریستی تأکید کرده و امیدوارم تا دگر بار فضاها و اماکن آموزشی مورد حملات خشونت بار و وحشیانه گروه‌های افراطی و سنگدل واقع نشود.

نوری افزود: دوام عزت و سربلندی ملت شریف و برادر افغانستان را از خداوند متعال خواستاریم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از گزارش ایرنا، منابع خبری در غرب کابل اعلام کردند که امروز(سه شنبه) در غرب شهر کابل در دو مرکز آموزشی سه انفجار به وقوع پیوست که در یکی از «حملات انتحاری» دوگانه به مدرسه «عبدالرحیم شهید» در این شهر دست کم ۲۰ تا ۲۵ دانش‌آموز شهید و شماری مجروح شده‌اند.

منبع: ایرنا

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید