خبر فوری

مهدی دوستی : ۶۰ زمین چمن مصنوعی در هرمزگان احداث می شود

هرمزبان – استاندار هرمزگان گفت: در سفر اخیر رییس جمهور به استان مصوبه ها و اعتبارات خوبی در بخش های مختلف ورزش استان اختصاص یافت که احداث ۶۰ زمین چمن مصنوعی و دهکده آبی ساحلی شهر بندرعباس از مهم ترین این طرح ها می باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، مهدی دوستی در جمع جامعه ورزش و جوانان هرمزگان افزود: ساخت سالن های ورزشی در استان، تعمیر و تجهیز مجموعه ورزشی خلیج فارس در بندرعباس و تکمیل مجموعه ورزشی سام و زال قشم  از دیگر طرح های ورزشی در اولویت استان هرمزگان است.

وی از سرپرست اداره کل ورزش وجوانان هرمزگان نیز خواست که پیگیر طرح مطالعاتی احداث دهکده آبی و ساحلی در بندرعباس باشد واز این طرح حمایت لازم را خواهیم نمود.

استاندار هرمزگان اظهارداشت: تامین امکانات مورد نیاز ورزشی استان و تجهیز ورزشگاه‌ها و سالن‌های ورزشی موجود در راستای حرفه‌ای سازی رشته‌های ورزشی و توجه به ورزش در سنین پایه از دیگر موضوع های مهم در حوزه  ورزش استان است که باید برنامه ریزی صحیح و اصولی صورت پذیرد.

دوستی با اشاره به زیرساخت های ورزشی استان اظهارداشت: مدیران باید با برنامه ریزی لازم اعتبارات را درجای مناسب و با مدیریت هزینه کنند، زیرا در حوزه زیرساخت ها کمبودهایی وجود دارد که باید رفع شود.

وی با قدردانی از دستگاه ورزش هرمزگان که باعث شکوفایی استعدادهای برتر و قهرمانان استان در سطح بین المللی، جهانی و آسیایی شده اند، اظهارداشت: ورزشکاران با استعدادی مانند هدیه کاظمی و اسلام جاهدی دارای مربیان و مدیران قوی در عرصه ورزش بودند که این استعدادها را به شکوفایی رسانده اند.

دوستی ادامه داد: توسعه و مدیریت ورزش درهرمزگان یکی از با اهمیت ترین مسائلی است که باید با مشارکت جامعه ورزش و جوانان استان صورت گیرد.

وی ابرازداشت: همچنین از قهرمانان ورزشی هرمزگان که برای استان و کشورمان افتخار آفرینی نموده اند، حمایت خواهیم کرد  چرا که این قهرمانان دردل مردم استان و کشور جایگاه ویژه ای دارند.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان با اشاره به توسعه ورزش بین همه قشرهای جامعه بیان داشت: ورزش جانبازان و معلولان جایگاه ویژه ای دارد و باید برای این قشر از جامعه شرایط  را به گونه ای فراهیم نماییم تا جانبازان و معلولین استان با فراغ بال بیشتری به امر ورزش بپردازند.

وی در پایان این نشست بر حمایت از ورزش، جامعه ورزشی و ورزشکاران هرمزگان، بر لزوم تشکیل شورای راهبردی ورزش استان و تشکیل نشست های پی درپی با ورزشکاران استان به منظور رفع مشکلات و تدوین برنامه‌های عملی برای بهبود وضعیت ورزشی استان تاکید کرد.

منبع: ایرنا

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید