خبر فوری

حجت الاسلام عبادی زاده : افشای اسامی رانت خواران منابع بانکی امری ضروری است

هرمزبان – نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: در زمینه برخورد با رانت خواران در بهره‌مندی از سودجویانی که از منابع بانکی استفاده اما تسهیلات را باز نمی‌گردانند، افشای اسامی آنان نشانه جهت‌گیری خوبی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده ظهر امروز(۲۶ فروردین ماه) در جمع نمازگزاران بندرعباسی، افزود: انتفاضه مردم فلسطین وارد فاز جدیدی شده و شکل آن نیز تغییر کرده است و این نوید بخش نابودی رژیم صهیونیستی در آینده نزدیک است.

وی همچنین با اشاره به موضوع شرکت‌های دانش بنیان و فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در این باره، عنوان کرد: شرکت‌های دانش بنیان باید ماهیت گشاینده مشکلات موجود باشد و مراقب باشیم که از مسیر خود خارج نشوند.

امام جمعه بندرعباس بیان کرد: از برکات سفرهای استانی رییس جمهور، ارتباط با مردم و اتخاذ تصمیماتی فراتر از بودجه معمول استان‌ها است که رهاورد آن رشد و رونق پروژه‌ها در استان‌ها است.

عبادی‌زاده به بخش دیگری از فرمایشات رهبر معظم انقلاب با کارگزاران نظام اشاره و تأکید ایشان بر بکارگیری منابع ارزی آزاد شده در مسیر رونق تولید و تقویت زیرساخت‌های کشور را نشانه هوشمندی و دوراندیشی ایشان دانست و عنوان کرد: همچنین در زمینه برخورد با رانت خواران در بهره‌مندی از سودجویانی که از منابع بانکی استفاده اما تسهیلات را باز نمی‌گردانند، افشای اسامی آنان نشانه جهت‌گیری خوبی است.

وی اظهار کرد: یکی ۲۰ میلیون از بانک وام گرفته و هر هفته برای او و ضامنش بابت دیر شدن یک یا دو قسط اخطاریه می‌رود اما برخی منابع کلان بانکی را گرفته و معلوم نیست به کجا برده‌اند و لذا بر دولت واجب است که اقدام فوری کرده و این منابع را به نظام بانکی بازگردانند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان در پایان از تلاش‌های بنیادمسکن در هرمزگان تقدیر و اظهار کرد: در روستاها اقدامات خوبی انجام شده است و این نهضت تولید مسکن در کشور باید با جدیت پیگیری شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید