خبر فوری

رییس قوه قضاییه ازنزدیک روند تخلیه کالا در بندرشهید رجایی مورد بررسی قرار داد

هرمزبان- رییس قوه قضاییه روز پنجشنبه در دومین روز از سفر به هرمزگان به صورت سرزده با حضور در مجتمع بندری شهید رجایی از نزدیک وضعیت تخلیه کالا ها وترخیص کالاهای متروکه در این بندر را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای که از شب گذشته به استان هرمزگان به عنوان قطب ترانزیت و حمل‌ونقل کالا سفر کرده است، ضمن بازدید از چند انبار سرپوشیده و انبارهای کانتینری بندر شهید رجایی از نزدیک در جریان وضعیت روند ترخیص کالاهای اساسی ‌ومتروکه  قرار گرفت.

رییس قوه قضاییه در نخستین سفر استانی خود به همراه هیاتی از مدیران قضایی در بازدید سه ساعته ساماندهی انبارهای کالاها و رفع مشکلات ترخیص کالاهای متروکه  و مواد اولیه تولید در بنادر و گمرکات را مورد تاکید قرار داد.

در جریان سفر به استان هرمزگان از انبار اموال تملیکی دریک فقره ۴ هزار تن گچ در آن فاسد شده نیز بازدید و دستور لازم برای رفع این مشکل صادر کرد.

مجتبی قهرمانی، مدیرکل دادگستری هرمزگان، محمدی کرجی ران، مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان، علیرضا مقدسی رییس کل گمرک ایران و جمعی از مسوولان و مدیران حوزه قضایی، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای را همراهی کردند.

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای رییس قوه قضاییه دقایقی پیش در سفری از پیش اعلام نشده و بدون تشریفات و با پرواز عمومی وارد بندرعباس شد.

با توجه به ابلاغ دستور رئیس قوه قضاییه مبنی بر حذف تشریفات و هزینه‌های زائد و لزوم اجرای یکپارچه و دقیق آن در قوه قضاییه و همچنین رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، سفر امروز رئیس دستگاه قضا به استان هرمزگان نیز همانند سفر چندی پیش وی به استان اصفهان، بدون تشریفات مرسوم صورت گرفت.

اتخاذ رویکرد مساله‌محور و تخصص‌گرایانه در قبال چالش‌ها و آسیب‌ها موجود که به نحوی از انحاء مرتبط با وظایف و مسوولیت‌های دستگاه قضا به ویژه در حوزه صیانت از حقوق عامه است، نقطه کانونی اقدامات، برنامه‌ها و سفرهای رییس قوه قضاییه در دور جدید محسوب می‌شود.

منبع: ایرنا

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید