خبر فوری

لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور،۲ امتیاز حساس از کف شهرداری بندرعباس رفت

هرمزبان – درهفته نوزدهم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور تیم شهرداری بندرعباس در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس به مصاف تیم بعثت کرمانشاه رفت و با تساوی یک بر یک دربرابر این تیم متوقف شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، این بازی دوشنبه شب در زیر نور و با شروع خوب تیم شهرداری آغاز شد، در دقیقه ۱۳ محسن طیبی از توپ ارسالی روی دروازه حریف نهایت استفاده را برد و با ضربه ای دقیق توپ را به تور دروازه حریف چسباند.

تیم شهرداری بعد از زدن این گل چند فرصت گلزنی را به دست‌آورد که شاگردان امیر خلیفه اصل این فرصت ها را به راحتی از دست دادند،تا این که در یک ضد حمله تیم مهمان در دقیقه ۲۸ توسط آرمین پناهی به گل تساوی رسید ونیمه نخست دوتیم با نتیجه مساوی یک بر یک به رختکن رفتند.
در نیمه دوم تیم شهرداری بندرعباس برای کسب پیروزی تلاش خودرا ۲برابر کرد، چند فرصت گلزنی را به دست آوردندکه بازیکنان این تیم فرصت های به دست آمده را بی مورد از دست دادند ، در پایان ۲تیم امتیازها را تقسیم کردند،تیم شهرداری بندرعباس یکشنبه ۲۸ فروردین ماه دراسلامشهر مهمان تیم  شهید اورکی می باشد.

برای این دیدارامیر خلیفه اصل سرمربی تیم شهرداری معین رنجبریان، سید ایوب چمن، بهنام بنیاد زاده، علی اسلامی، یاشار اسدنژاد، جهانبخش خبر، علی خبر، هادی دهقانی، محسن طیبی، محمد مد ملسی، ادریس کوچکی، مهدی خسروی دوست و امیر حسین قویدل را به میدان فرستاد.

بازیکنانم در بازی با بعثت کرمانشاه چند توپ بی‌مورد را از دست دادند

سرمربی تیم فوتبال شهرداری پس از شکست تیمش گفت: بازیکنانم در بازی با بعثت کرمانشاه چند توپ بی‌مورد را از دست دادند.

امیر خلیفه اصل دوشنبه ‌شب پس از بازی تیم‌های فوتبال شهرداری بندرعباس و بعثت کرمانشاه اظهار داشت: همانطور که پیش از مسابقه با بازیکنانم پیش‌بینی کرده بودیم بازی سخت و طاقت‌فرسایی مقابل بعثت کرمانشاه داشتیم؛ آنها با توجه به جایگاه شان در پایین جدول تلاش داشتند تا از این دیدار امتیاز کسب کنند و در پایان نیز موفق به کسب یک امتیازازاین دیدار شدند.

وی با بیان اینکه شروع خوبی در ابتدای مسابقه داشتیم، ادامه داد:  تیم ما در دقیقه ۱۳ بازی توسط محسن طیبی به گل رسید، می توانستیم در نیمه نخست به دوگل دیگر دست یابیم اما بازیکنانم چند توپ را بی‌مورد از دست دادند که باعث ضدحمله تیم حریف شد و گل تساوی را به ثمر رساندند و در نیمه نخست دو تیم با نتیجه مساوی یک بر یک به رختکن رفتند.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری خاطرنشان کرد: درنیمه دوم باز هم تیم شهرداری میدان دار بود و چند موقعیت عالی به دست آوردیم،اما متأسفانه در زدن ضربات آخر بازیکنانم دقت لازم نداشتند و نتوانستیم به گل برسیم. ودر مجموع بازی زیبایی شاهد بودیم.

وی یادآور شد: بازی با بعثت کرمانشاه تمام شد و از حالا خود را برای دیدار با شهید اورکی آماده می‌کنیم تا در اسلامشهر نتیجه دلخواه را بگیریم.

وی در پایان با بیان اینکه ایمان شوریابی از بهترین بازیکنان تیم را مقابل بعثت در اختیار نداشتم گفت: شوریابی از ارکان اصلی تیم شهرداری هست که بازگشت وی در هفته آینده می تواند کمک ویاری به تیم داشته باشد.

منبع: ایرنا

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید