خبر فوری
سرهنگ فرج نظری: ماموران انتظامی کیش بیش از ۲ هزار واحد صنفی را بازدید کردند

سرهنگ فرج نظری: ماموران انتظامی کیش بیش از ۲ هزار واحد صنفی را بازدید کردند

هرمزبان – سرهنگ فرج نظری جانشین فرمانده انتظامی کیش گفت: ماموران این فرماندهی در ایام نوروز ۲ هزار و ۱۸۶ واحد صنفی را بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، سرهنگ فرج نظری اظهار داشت: این تعداد واحد صنفی در طرح نروزی پلیس از ۲۷  اسفند سال گذشته تا ۱۴ فروردین امسال به صورت ویژه و تخصصی در محورهای مختلف مورد بازدید قرار گرفته اند.

وی اضافه کرد: در نتیجه این بازدیدها برای ۷۱۵ واحد صنفی تذکر و برای ۸۴ واحد صنفی نیز اخطار کتبی پلمب از سوی پلیس تخصصی اماکن صادر و از متصدیان ۱۵۴ واحد صنفی نیز تعهد اخذ شده است.

سرهنگ نظری افزود: ۲۳ مورد از واحدهای صنفی عمدتا به علت رعایت نکردن موازین شرعی توسط متصدیان پلمب و ۲ نفر نیز به علت فک پلمب بدون کسب اجازه از پلیس اماکن و عدم توجه به فرامین پلیس با هماهنگی دستگاه قضایی دستگیر شده اند.

وی با بیان اینکه عمده صنوف کیش قانومند هستند اضافه کرد: نکته قابل توجه در اجرای طرح نظارت عملکرد صنوف به ویژه در حزوه رعایت موازین شرعی و قانونی توسط متصدیان، همکاری خوب جوامع صنفی و حمایت به موقع آنها از پلیس است.

منبع: ایرنا

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید