خبر فوری

امام جمعه بندرعباس: رفع مشکل بیکاری جوانان هرمزگان از وظایف مهم مسئولان است

هرمزبان – حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده امام جمعه بندرعباس: رفع مشکل بیکاری جوانان هرمزگان از وظایف مهم مسئولان است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، حجت الاسلام والمسملین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در جمع نمازگزاران بندرعباسی گفت: یکی از مشکلات هرمزگان را بیکاری جوانان است و رفع این مشکل را از وظایف مهم همه مدیران و دیگر مسئولان بخش‌های مرتبط با توسعه کار و فرهنگ آن در استان دانست.

وی افزود: رهبر انقلاب بیش از ده سال است که مسئله معیشت و اقتصاد را برای برنامه ریزان و کارآفرینان و مردم بعنوان سرلوحه و هدف نشانه گذاری می‌کنند.

نماینده، ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به دهه سوم ماه شعبان که به دهه مسجد معروف است، اظهار کرد: نقش مسجد در سعادت جامعه اسلامی نقشی محوری و اثر گذار است.

خطیب جمعه بندرعباس شکل گیری کرسی‌ها و محافل معرفتی و بصیرت زا در مساجد را لازم دانست و عنوان کرد: خانواده‌ها – مومنان و مدیران حوزه آموزش و فرهنگ باید بیش از پیش کودکان – نوجوانان و جوانان را به حضور در مساجد علاقمند کنند.

حجه الاسلام والمسلمین عبادی زاده در پایان خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس یکی از مشکلات هرمزگان را بیکاری جوانان عنوان کرد و رفع این مشکل را از وظایف مهم همه مدیران و دیگر مسئولان بخش‌های مرتبط با توسعه کار و فرهنگ آن در استان دانست.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید