خبر فوری

فولاد هرمزگان دومین پیروزی دربرابر چلیچه چهار محال بدست آورد 

هرمزبان -روز دوم مسابقه فوتبال ساحلی جوانان کشور در بندرعباس ،فولاد هرمزگان دومین پیروزی دربرابر چلیچه چهار محال بدست آورد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، در دومین روز مسابقه گروه اول فوتبال ساحلی جوانان کشور که در زمین ساحلی غدیر بندرعباس در حال برگزاری است، تیم فولاد هرمزگان با پنج گل در برابر چلیچه چهار محال به پیروزی رسید.

امیر حسین حمزه پور (۴گل) وعبدالعظیم پزشک برای فولاد هرمزگان گلزنی کردند.

دربازی دیگر دوتیم منطقه آزادچابهار و آبی پوشان کاشان به مصاف هم رفتند. تیم تیم منطقه آزاد چابهار نسبت به حریف خود بهتر ظاهر شد.

حبیب آزادی به تنهایی چهار گل برای این تیم به ثمر رساند. اما دروقت سوم بازی و در دقیقه پایانی دریک غافلگیری در حالیکه دوتیم با نتیجه مساوی چهاربر چهار پیش می رفتند.

تیم آبی پوشان کاشان گل پنجم را به ثمر رساند. و با نتیجه ۵ بر ۴ پیروز این دیدار شد. تا بعد از شکست روز اول از فولاد هرمزگان نخستین پیروزی خود را کسب کند.

مسابقه های قهرمانی فوتبال ساحلی جوانان کشور در دو گروه پنج و چهار تیمی برگزار می‌شود.

در گروه اول تیم‌های فولاد هرمزگان، شهدای چلیچه چهار محال و بختیاری، شهید پور جهانی رفسنجان، آبی پوشان کاشان ومنطقه آزاد چابهار در گروه دوم سعادت درچه اصفهان،آبی پوشان کرمان ،دهیاری ملاباشی یزد و مقاومت گلساپوش یزد حضور دارند.

این رقابت‌ها یازدهم اسفند آغاز شده و تا ۱۷ اسفند ماه ادامه دارد.

منبع: ایرنا

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید