رییس قوه قضاییه بندرعباس را به مقصد تهران ترک کرد

هرمزبان – رییس قوه قضاییه که شامگاه چهارشنبه در سفری از پیش اعلام نشده و بدون تشریفات و با پرواز عمومی وارد بندرعباس شده بود، پنجشنبه شب بندرعباس را به مقصد تهران ترک کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای روز پنجشنبه در نخستین برنامه از سفر بدون تشریفات خود به استان هرمزگان، از مجتمع بندری شهید رجایی بندرعباس به عنوان یکی از مهم‌ ترین کریدورهای ترانزیتی بین‌المللی و از قطب‌های واردات کالا به کشور بازدید کرد.

رییس قوه قضاییه در این سفر به همراه هیاتی از مدیران قضایی در بازدید سه ساعته ساماندهی انبارهای کالاها و رفع مشکلات ترخیص کالاهای متروکه و مواد اولیه تولید در بنادر و گمرکات را مورد تاکید قرار داد.

در جریان این بازدید، مسوولان مربوط در مجتمع بندری شهید رجایی، جریمه تاخیر کشتی‌های متوقف شده در لنگرگاه این مجتمع بندری را روزانه ۲۵ هزار دلار اعلام کردند که رییس قوه قضاییه بر اتخاذ تدابیر ویژه نظارتی و اجرایی برای جلوگیری از معطلی کشتی‌های حامل کالاهای ثبت سفارش شده و تخلیه و ترخیص سریع محموله‌های آن‌ها تاکید کرد.

حجت الاسلام و المسلمین اژه ای در ادامه بازدیدها ازمجتمع بندر شهید رجایی به انباری با ۴ هزارتن گچ متروکه اموال تملیکی برخورد کرد که دستور رسیدگی داد.

اتخاذ رویکرد مساله‌محور و تخصص‌ گرایانه در قبال چالش‌ها و آسیب‌ها موجود که به نحوی از انحاء مرتبط با وظایف و مسوولیت‌های دستگاه قضا به ویژه در حوزه صیانت از حقوق عامه است، نقطه کانونی اقدام، برنامه‌ها و سفرهای رییس قوه قضاییه در دور جدید محسوب می‌شود.

رئیس قوه قضائیه همچنین در این سفر با قضات و کارکنان دستگاه قضا در استان دیدار و گفتگو کرد.

منبع: ایرنا

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید