خبر فوری
با تلاش فارغ التحصیلان جوان دانشگاه فرهنگیان استان چهارمحال و بختیاری 18 کودک بازمانده از تحصیل به کلاس های درس بازگشتند .

بازگشت 18 کودک بازمانده از تحصیل چهارمحال و بختیاری به کلاس درس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مدیر کل آموزش و پرورش چهار محال و بختیاری گفت: این کودکان در چهار روستای سختبازگشت 18 کودک بازمانده از تحصیل چهارمحال و بختیاری به کلاس درس گذر دماب، زردلیمه، سرقلعه و تنگ هونی از توابع شهرستان های اردل و کوهرنگ تحت پوشش تحصیلی قرار گرفتند.
بهروز امیدی افزود : برای تشکیل کلاس های درس در این روستاها چهار نفر از فارغ التحصیلان جوان دانشگاه فرهنگیان استان با مدرک کارشناسی آموزش ابتدایی به عنوان آموزگار در این روستاها مشغول به خدمت شدند.
وی گفت : این روستاها در سخت گذرترین مناطق استان واقع شده اند و برای رسیدن به این مناطق باید ساعت ها پیاده روی کرد.
امیدی از تحصیل بیش از 96 هزار و 348 دانش آموز استان در مقطع ابتدایی خبر داد و گفت: پوشش تحصیلی مقطع ابتدایی در استان99 و هشت دهم درصد است.
به گفته وی در سال تحصیلی جاری 186 دانش آموز بازمانده از تحصیل در پایه های مقطع ابتدایی در استان شناسایی شده است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید