خبر فوری
از سوى کمیته مسابقات برنامه هفته هفتم لیگ برتر فوتبال استان هرمزگان اعلام شد.

برنامه هفته هفتم لیگ برتر فوتبال هرمزگان اعلام شد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، سوت آغاز هفته هفتم لیگ برتر فوتبال استان هرمزگان پنجشنبه نهم دى‌ماه به صدا در خواهد آمد اما در این روز تنها یک بازى برگزا خواهد شد و سایر دیدارها جمعه دهم دى‌ماه انجام مى‌شود. 

در روز پنج شنبه خلیج فارس میناب با سیبه کوخرد با قضاوت داوران عباس صادقی، هارون چوپان‌زاده ، محمد نیکخواه و فرزاد مرادی بازى خواهند کرد و ناظر داوری این دیدار اسحق بازیار است.

در بازى‌هاى جمعه دهم دى‌ماه بسیج حکمی میزبان جبل‌بر شهرو است و مهدی صادقی، مهدی جلوداری، رضا شرفی و میثم خاکی داوران این بازى هستند.

جنوب برکه دوکا با اتحاد رودان با قضاوت یونس محمودی، ایوب مظفری، خالد مظفری و حسین آقازاده بازى مى‌کند.

فولاد هرمزگان در خانه میزبان آرش بندرعباس با قضاوت عبدالرحمن احمدی، علی فربودی، مصطفی حیدری و محسن احمدی است.

اروند بندرعباس  با پرسپولیس بیکاه دیدار می‌کند و بلال رئیسی، علی رسولی، علی عماری و مهدی رنجبر داوران این بازى هستند و ناظر داورى این دیدارعدنان مدنی است.

اتحاد دژگان  در این هفته با لمزان بندرلنگه بازى خواهد کرد و احمد احمدی، حسن کامران، عارف علی‌پور و علی زرنگاری داوران این دیدارهستند.

اتحاد بندر پل در خانه میزبان سهیلی جوان قشم است و علی ارقمی، سعید صفا، مهدی فلاحی‌نیا و علی ملایی داوران این مسابقه هستند. 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید