خبر فوری
رئیس پردیس دانشگاهی شهید رجایی دانشگاه فرهنگیان استان کرمانشاه گفت: حضور مردم در صحنه با انسجام و وحدت همراه بود که با آگاهی و بصیرت گوش به فرمان مقام معظم رهبری بودند.

حضور مردم در حماسه 9 دی‌ماه با انسجام و وحدت همراه بود

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمدرحیم صفری پیش از ظهر امروز در  نشست بصیرتی با عنوان «به میدان می‌آییم» که به همت بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان به‌مناسبت فرارسیدن سالروز 9 دی‌ماه برگزار شد، اظهار داشت: حرکت خود‌جوش و مردمی بدون هیچ برنامه‌ریزی سیاسی در نهم دی‌ماه سال 88 دلیل تمایز این جنبش نسبت به سایر مشارکت‌های سیاسی و اجتماعی است که در این حرکت علما و بزرگانی به مردم پیوستند.

صفری به «نه گفتن» مردم به چشم‌طمع دشمنان در راستای دسترسی به دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: حضور مردم در صحنه با انسجام و وحدت همراه بود که با آگاهی و بصیرت گوش به فرمان مقام معظم رهبری بودند.

مراد کرمی در ادامه این نشست، گفت: نهم دی‌ماه از ایام‌الله است، چرا که مردم در 9 دی‌ماه با عنایت خداوند حماسه آفریدند.

این تحلیلگر مسائل سیاسی ادامه داد: در 6 ماهه امسال دو کلید واژه نفوذ و فتنه در کلام مقام معظم رهبری بسیار تکرار شده است.

وی تغییر باورها و ایدئولوژی را بستری برای نفوذ دشمنان نظام عنوان کرد و یادآور شد: هدف سران فتنه و دشمنان تغییر ایدئولوژی تربیت ولایی بود که با ایجاد سرگرمی‌ها، جاذبه‌های کاذب و در صدر قرار دادن مسائل حاشیه‌ای، از تمرکز افکار عمومی به‌سمت مسائل اصلی جلوگیری می‌کنند.

 گفتنی است در ادامه این نشست، پرسش و پاسخ دانشجویان از مراد کرمی انجام شد که از جمله سوال‌ها این بود که چرا فتنه‌گرانی که در حصر هستند محاکمه نمی‌شوند‌؟

کرمی در پاسخ به این سوال، گفت: برای محاکمه این افراد بصیرت دسته‌جمعی و روشنگری نیاز است، زیرا جمهوری اسلامی‌ ایران بر پایه مردم‌سالاری پی‌ریزی شده است و باید با روشنگری ابتدا به مردم آگاهی داد و سپس آنان را محاکمه کرد.

لازم به ذکر است، در پایان درویشی جانشین پایگاه بسیج دانشجویی استان کرمانشاه بیانیه پایانی را قرائت کرد و در آن نهم دی‌ماه را نمایش قدرت ملت ایران‌، نمایش بصیرت و میثاق ملت ایران‌، سدی بزرگ در برابر آتش افروزان توصیف کرد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید