خبر فوری
رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش گفت: مجمع علمی خیرین می‌تواند در ارتقای میانگین سطح یادگیری و ارتقای شاخص‌های آموزشی و علمی نقش‌آفرین باشد.

مجمع علمی خیرین در ارتقای شاخص‌های آموزشی و علمی نقش‌آفرین است

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، عبدالرسول عمادی صبح امروز در مراسم آیین تجلیل از 264 خیر علمی در هرمزگان با بیان اینکه هرمزگان پیشتاز تشکیل مجمع خیرین علمی در کشور شده است، اظهار کرد: کار خیر انسان را بزرگ می‌کند و آثار پربرکت آن هم در زندگی فرد خیر و هم در اجتماع متجلی خواهد شد.

وی افزود: این اقدام ارزشمند که مسیر توسعه علمی آموزشی در هرمزگان را هموار کرده به عنوان یک الگوی موفق قابل تحسین است که امیدواریم سایر استان‌ها نیز از این تجربه ارزشمند بهره بگیرند.

رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه مجمع علمی خیرین می‌تواند در ارتقای میانگین سطح یادگیری و ارتقای شاخص‌های آموزشی و علمی نقش‌آفرین باشد، خاطرنشان کرد: قطعا آثار این حرکت مهم در رشد شاخص‌های آموزشی استان‌های کمتر توسعه‌یافته بسیار موثر است.

به گفته عمادی، وزارت آموزش و پرورش در حال آماده‌سازی ظرفیت تشکیل این مجمع و تجلیل از خیرین علمی در همه استان‌های کشور است.

وی عنوان کرد: وجود آیات فراوان در قرآن مجید در مورد اهمیت علم‌آموزی نشان می‌دهد هر اقدامی که به گسترش علم و توسعه آن در جامعه اسلامی منجر شود در نزد خداوند متعال دارای اجری عظیم است.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش هرمزگان نیز در این آیین با قدردانی از همت خیرین نوع‌دوست در حمایت از برنامه‌های علمی آموزش و پرورش، بیان داشت: خیرین هرمزگانی نه‌تنها در جهاد مدرسه‌سازی بلکه در عرصه‌های دیگر ازجمله مشارکت ستودنی در مجمع خیرین علمی به‌عنوان الگو در کشور شایسته تحسین هستند.

موسی دادی‌زاده رهاورد این مجمع را ارتقای رتبه استان در معدل کتبی نهایی اعلام کرد و گفت: هرمزگان از نظر ارتقای این شاخص در کشور پس از استان‌های گلستان و سیستان و بلوچستان رتبه سوم کشوری را به‌دست آورده است.

وی در پایان با تقدیر از حضور رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش، از توجه ویژه مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان به رشد شاخص‌های آموزشی و همچنین تلاش همه دبیران و همکاران قدردانی کرد و عنوان داشت: با این روند امیدواریم جایگاه استان از وضعیت فعلی بهتر شود و شاهد ارتقای شاخص‌های آموزشی در سال 96 باشیم که این مهم قطعا با برنامه‌ریزی‌های انجام‌ شده قابل دستیابی است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید