خبر فوری

برگزاری کارگاه آموزش صنعت گردشگری در قشم

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبر گزاری برنا در هرمزگان، عبدالجواد کمالی روز دوشنبه بیان کرد: کارشناسان اداره کل گردشگری قشم با برپایی کارگاه آموزشی، 22 دانش آموز هنرستان کار و دانش که در رشته گردشگری روستای طبل جزیره قشم مشغول تحصیل می باشند را با اصول اولیه این صنعت آشنا کردند.

وی با اعلام اینکه معتقدیم فرزندان ایران زمین می بایست از سنین نوجوانی با مباحث صنعت گردشگری آشنا شوند، گفت: برگزاری کارگاه های آموزشی به ویژه در مناطقی همچون جزیره قشم با ظرفیت های فراوان گردشگری، می تواند جوانان و نوجوانان را برای نقش آفرینی در آینده اقتصاد یاری کند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری منطقه آزاد قشم افزود: 22 دانش آموز شرکت کننده در این دوره آموزشی به اتفاق مدیر و آموزگار خود همچنین با حضور در یک آژانس مسافری و یک هتل در شهر قشم نیز بازدید کردند و از نزدیک با روند فعالیت های اقتصادی این دو مجموعه آشنا شدند.

 جزیره قشم با یکهزار و 500 کیلومتر مربع مساحت و حدود 120 هزار نفر جمعیت با داشتن ظرفیت های فراوان حوزه گردشگری به عنوان بزرگترین جزیره خلیج فارس در جنوب ایران واقع شده است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید