خبر فوری

برگزاری نمایشگاه آخرین تولیدات و دستاوردهای آموزشی

هرمزبان – وزارت آموزش و پرورش از برگزاری نمایشگاه آخرین تولیدات و دستاوردهای آموزشی این وزارتخانه در حاشیه آیین اختتامیه دهمین دوره جشنواره ملی تولید محتوای الکترونیکی رشد خبر داد.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، نمایشگاه آخرین تولیدات و دستاوردهای آموزشی این حوزه در روزهای ۲۳ و ۲۵ بهمن ماه جاری در دبیرستان البرز برگزارخواهد شد.

برپایه این گزارش این نمایشگاه با مشارکت موسسات و تولید کنندگان بخش های دولتی و غیر دولتی، بخش های مختلف حوزه ستادی وزارت آموزش و پرورش، ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها، معلمان و دانش آموزان برگزار می شود.

همچنین در حاشیه آیین نمایشگاه دو نشست آموزشی با موضوعات مرتبط با آموزش و فناوری های نوین توسط بخش های دولتی و غیر دولتی، برگزاری دو میز گرد تخصصی مرتبط با جشنواره ملی تولیدمحتوای الکترونیکی رشد با حضور افراد صاحب نظر به انجام خواهد رسید.

بر این اساس، دهمین جشنواره ملی تولید محتوای الکترونیکی رشد با هدف حمایت از تولیدات الکترونیک معلمان و مؤسسات و شرکت‌های علمی آموزشی، توسعه و تعمیق فرهنگ تولید محتوای الکترونیکی درسی و استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در فرآیندهای یاددهی و یادگیری؛ ایجاد زمینه مناسب برای شناسایی، ترغیب، پرورش و حمایت مالی و معنوی از توانمندی‌های معلمان، دانش آموزان، دانشجومعلمان  مدرسان در تولید مواد و رسانه‌های یادگیری الکترونیکی؛ تولید و تأمین محتوای الکترونیکی چندرسانه‌ای و رمزینه پاسخ سریع (QR Code) متناسب با نیاز دانش‌آموزان و معلمان و بارگذاری آثار واجد شرایط و استاندارد در شبکه ملی مدارس ایران (رشد)؛ توانمندسازی مدرسه برای ایفای نقش اصلی و محوری در نیل به وضع مطلوب در تولید و بهره‌برداری از مواد و رسانه‌های یادگیری الکترونیکی برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید