خبر فوری

همزمان با سراسر کشور/ همایش گرامیداشت شورای آموزش و پرورش شهرستان ابوموسی برگزار شد + عکس

هرمزبان –  به مناسبت هفته شوراهای آموزش و پرورش، همایش گرامیداشت این هفته روز سه شنبه 28 دی، با حضور اعضا در سالن اجتماعات فرمانداری ابوموسی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، این همایش بصورت ویدئو کنفرانس کشوری با حضور وزیرکشور و وزیر آموزش و پرورش برگزار شد.

اعضای حاضر در همایش ابتدا به استماع سخنان وزیر کشور و وزیر آموزش و پرورش پرداختند و در ادامه مسعود زامین سرپرست مدیریت آموزش و پرورش شهرستان ضمن گرامیداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش و تقدیر از همکاری و همراهی اعضای شورا و مسئولین شهرستانی با آموزش و پرورش شهرستان، گزارشی از روند اجرایی شدن مصوبات جلسه قبل شورای آموزش و پرورش ارائه نمود.

زامین با اشاره به نقش و جایگاه والای آموزش و پرورش در پیشبرد اهداف تعلیم و تربیت افزود: شورای آموزش و پرورش بعنوان بالاترین ستاد تصمیم گیری و برنامه ریزی اهداف تعلیم و تربیت است و نقش محوری در پیشبرد این اهداف دارد.

وی شورای آموزش و پرورش را مغز متفکر این نهاد ارزشمند دانست و اضافه کرد: رئیس و اعضای شورا همواره با حضور در جلسات ماهانه و همفکری و مشورت ، آموزش و پرورش را در رسیدن به اهداف خود یاری می دهند.

دبیر شورای آموزش و پرورش شهرستان ابوموسی، شورای آموزش و پرورش را یکی از ارکان اصلی و تأثیرگذار در روند آموزشی و پرورشی شهرستان بیان کرد و گفت: آموزش و پرورش قوی موجب پیشرفت روزافزون علمی و تربیتی دانش آموزان در جامعه می شود و شورای آموزش و پرورش با تصمیم گیری درست و مناسب می تواند در این فرآیند موثر باشد.

زامین همگان را به مشارکت حداکثری در آموزش و پرورش دعوت کرد و افزود: برای تحقق اهداف سند تحول بنیادین بهره گیری از ظرفیت مشارکت مردم و مسئولین امری اجتناب ناپذیر است.

حمزه بی نیاز معاون سیاسی امنیتی فرمانداری شهرستان ابوموسی در این جلسه اظهار داشت: مسائل آموزش و پرورش جزء لاینفک زندگی اجتماعی عامه مردم می باشد.

وی خواستار همکاری همه جانبه مسؤلین ادارات و نهادهای شهرستان با آموزش و پرورش شد.
انتهای پیام/

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید