خبر فوری

اجرای طرح «هشتمین دوره سرگذشت پژوهی شهدای دانش آموز» در کشور در دبیرخانه ملی همکلاسی آسمانی

هرمزبان – اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، از آغاز طرح هشتمین دوره سرگذشت پژوهی شهدای دانش آموز در سراسرکشور زیر نظر دبیرخانه ملی «همکلاسی آسمانی» خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، هدف از اجرای «طرح هشتمین دوره سرگذشت پژوهی شهدای دانش آموز در کشور» الگوگیری و الگوپذیری دانش آموزان از شهدای دانش آموز است و این طرح با محوریت هر انجمن یک شهید برگزار شود.

بر اساس این گزارش، در این طرح انجمن های اسلامی مدارس پسرانه با انتخاب یک شهید دانش آموز از شهر و منطقه خودشان، با این شهید عهد بسته و دفترچه ای را با عنوان «سند عاشقی» امضا خواهند کرد.

بر این اساس، پس از عهد با شهید و امضای سند عاشقی، دانش آموزان باید در طول سال تحصیلی جاری، ضمن سرگذشت پژوهی از آن شهید دانش آموز با ایجاد گروه های دانش آموزی، تولیدات رسانه ای را در قالب گنجواره تهیه کنند.

در همین راستا، اختتامیه «طرح هشتمین دوره سرگذشت پژوهی شهدای دانش آموز در کشور» همزمان با برگزاری «کنگره ملی شهدای دانش آموز» در یکی از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس برگزار و از برگزیدگان آن در تابستان 1401 تجلیل خواهد شد.

در این گزارش آمده است، «هشتمین دوره سرگذشت پژوهی شهدای دانش آموز»، ویژه دانش آموزان پسر مدارس متوسطه دوره اول و دوم است.

شایان ذکر است، دانش آموزان علاقه مند می توانند از هم اکنون تا پایان دی ماه وارد پورتال ملی همکلاسی آسمانی به آدرس https://hamkelasi.ayandehsazan.ir/ شده و ثبت نام نمایند.

منبع: روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید