خبر فوری
به مناسبت 5 دی و سالروز استقرار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فرودگاه های کشور، رزمایش یگان های هواپیمایی فرودگاه های هرمزگان در بندرعباس برگزار شد.

رزمایش یگان های هواپیمایی فرودگاه های هرمزگان

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری صداوسیما؛ مدیرکل فرودگاه های هرمزگان گفت: در این رزمایش یگان های هواپیمایی فرودگاه های هرمزگان عملیات امداد در نجات از دفاع (راپل ) را به نمایش گذاشتند.محمود امانی گفت: خوشبختانه امروز با امنیتی که نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فرودگاه ها ایجاد کرده اند ، هیچ مشکل امنیتی در فرودگاه های استان وجود ندارد و مسافران با امنیت کامل تردد می کنند.در سال 1363 به دستور حضرت امام خمینی (ره) برای تامین امنیت فرودگاه ها ، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فرودگاه های کشور مستقر شد.اکنون 13 فرودگاه در هرمزگان فعال هستند که روزانه بیش از 100 پرواز داخلی و خارجی در این فرودگاه ها صورت می گیرد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید