خبر فوری

استاندار ایلام به خطا می‌رود

حسین هاشمی‌تختی نماینده مردم بندرعباس و عضو کمیسیون عمران مجلس امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس در رابطه با گرامیداشت روز 9 دی اظهار داشت: نهم دی‌ماه نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ما است.

وی افزود: مردم در این روز نشان دادند با یک اشاره رهبری تا آخر پای نظام ایستاده‌اند و بر اساس اعتمادی که به ولایت داشتند همه توطئه‌ها را نقش بر آب کردند. البته نکته دیگر این روز بزرگ دم مسیحایی مقام معظم رهبری بود که در واقع توانست در آن دوران سخت که همه را نگران کرده بود با یک خطبه تاریخی، تاثیرگذار باشد.

هاشمی‌تختی اضافه کرد: برای ما 9 دی به‌عنوان مقطع زمانی است که متوجه شدیم مردم بصیرت دارند و پای ولایت ایستاده‌اند.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی در رابطه با صحبت‌های اخیر استاندار ایلام که گفته بود لزومی نمی‌بیند در مراسم 9 دی شرکت کند، خاطرنشان کرد: بعضی‌ها فکر می‌کنند فتنه تمام شده و آن را نادیده می‌گیرند، مردم را نادیده می‌گیرند و سیل خروشان مردم در روز 9 دی را باور ندارند که این اشتباه است و نشان می‌دهد آنها به خطا می‌روند.

وی ادامه داد: صحبت‌های استاندار ایلام نشان می‌دهد یا او بصیرت ندارند یا اینکه تعمدی در این کار دارد. حرکت مردم در روز 9 دی باید برای همیشه زنده نگه داشته شود تا همه بدانند مردم ایران پای انقلاب خود هستند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید