خبر فوری

قدردانی رئیسی از آیت الله مصباح یزدی

هرمزبان – رئیس جمهور گفت: همانگونه که آیت‌الله مصباح یزدی در عرصه نظر و اندیشه از مرزهای دین مرزبانی کرد، شهید قاسم سلیمانی نیز به عنوان یک مرد در عرصه میدان التزام عملی خود را به این نظریات و اندیشه‌ها و مرزبانی میدانی از دین به نمایش گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، آیت الله سید ابراهیم رئیسی پیش از ظهر امروز شنبه در کنگره بین‌المللی بزرگداشت علامه محمدتقی مصباح یزدی با بیان اینکه ایشان التزام و تکلیف‌مداری در مسیر اجرای قوانین اسلام را بدون هراس از دیگران و به بهترین شکل تبیین کرد، گفت: حضرت‌ آیت‌الله مصباح یزدی در مسیر تکلیف‌مداری و ولایت‌مداری هیچ واهمه‌ای از هیچ‌کس و هیچ جریانی نداشت و به بهترین شکل بصیرت و میثاق با ولایت را در عرصه فکر، اندیشه و نظر تبیین کرد.

رئیس جمهور گفت: همانگونه که آیت‌الله مصباح یزدی در عرصه نظر و اندیشه از مرزهای دین مرزبانی کرد، شهید قاسم سلیمانی نیز به مثابه مرد با صلابت عرصه میدان پایبندی عملی خود را به این نظریات و اندیشه‌ها به نمایش گذاشت و با مرزبانی میدانی از دین به نماد بصیرت و وفاداری به ولایت و رهبری تبدیل شد.

رئیسی در ادامه دوره‌های طرح ولایت را از ارزشمندترین و اثرگذارترین یادگارهای علامه مصباح یزدی توصیف کرد و اظهار داشت: «طرح ولایت» در زمره دستاوردهایی است که باید به خوبی پاس داشته شود و ادامه یابد.

رئیس جمهور گفت: از خداوند بزرگ می‌خواهم توفیق شناخت و حرکت مسیری را که ‌آیت‌الله مصباح در عرصه نظر ترسیم کرد و حاج قاسم سلیمانی در عمل پیرو و رهرو آن بود، به ما نیز عطا کند.

 

منبع: خبرآنلاین

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید