خبر فوری

تامین معیشت کارگران و لزوم رتبه بندی معلمان خواسته نخبگان و اقشار مختلف مردم قم از رئیس جمهور

هرمزبان – هرمزبان – تامین معیشت کارگران و لزوم رتبه بندی معلمان خواسته نخبگان و اقشار مختلف مردم قم از رئیس جمهور در سفر روز جمعه وی به قم بود.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، نخبگان و اقشار مختلف مردم قم در جریان دیدار با رئیس جمهور مسائلی نظیر معیشت کارگران، رتبه بندی معلمان و همچنین لزوم توجه به اطراف مسجد جمکران را مورد تاکید قرار دادند.

سید ابراهیم رئیسی در جریان سفر خود و هیئت همراه به استان قم در روز پنجشنبه به مدرسه علمیه امام کاظم (ع) رفت و با نخبگان، علما، خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جمعی از اقشار مختلف مردم به گفتگو پرداخت.

در ابتدا حجت الاسلام سید علیرضا تکیه‌ای که سمت رئیس هماهنگی ستادهای انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی را داشت ضمن خوشامد گویی به دولت سیزدهم به گسترش زیرساخت‌های حوزه علمیه اشاره کرد و گفت: دولت نیز باید همانند مردم سهم امامش را بپردازد.

وی همچنین با بیان اینکه اطراف مسجد مقدس جمکران می‌تواند به قطب دوم حوزه علمیه تبدیل شود، افزود: قم با وجود علما و فضلا فرا استانی و دارالمومنین است.

تکیه‌ای با بیان اینکه رویکرد دولت کنونی مبارزه با فساد است ادامه داد: با افزایش مراسم‌های مذهبی مانند عاشورا می‌توان به جامعه اسلامی آرامش ببخشید.

احمد دل آذر معلم بازنشسته به نمایندگی از معلمان و فعالان اجتماعی ضمن خوشامد گویی به رئیس جمهور و تسلیت ایام فاطمیه با اشاره به نقش مهم معلم در جامعه به بیان برخی از مشکلات معلمان از جمله درخواست اجرای رتبه بندی معلمان کرد.

سعید یوسف زاده یکی از تولیدکنندگان قمی با اشاره مشکلات واحدهای تولیدی ادامه داد: بزرگترین دغدغه در حال حاضر تأمین معیشت پرسنل و حقوق کارگران است و اگر حمایت‌های لازم بشود با احداث کارخانه هایمان نیروهای استخدامی را به سه برابر می‌رسانیم.

سارا سادات رباط جزی همسر و فرزند شهید و فعال فرهنگی با اشاره به مشکلات خدمات بیمه و مراکز درمانی گفت: بعضی از تعرفه‌های بیمه شامل حال خانواده شهدا نمی‌شود.

وی افزود: متأسفانه در سال‌های اخیر تغییراتی در فیش حقوقی خانواده شهدا ایجاد شده است که امیدواریم رسیدگی شود.

وی همچنین به مسائل بانوان در سطح استان قم اشاره کرد و گفت: زنان مطلقه و بی سرپرست و بدسرپرست درگیر معضل بیکاری و نداشتن مکان‌های تفریحی و آموزشی هستند.

گفتنی است در این برنامه سید محمدرضا برقعی یکی از شاعران استان قم به شعر سرایی پرداخت و در پایان یک کتاب را به رئیس جمهور اهدا کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید