خبر فوری

مکان برگزاری مراسم 9 دی در تهران اعلام شد

هرمزبان: مکان برگزاری مراسم 9 دی در تهران اعلام شد و رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مهمترین برنامه های سالروز نهم دی را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، حجت الاسلام والمسلمین موسی پور با بیان اینکه ایام الله روزهایی است که قدرت خدا حضور ویژه پیدا می کند، اظهار کند: انقلاب اسلامی ایام الله گوناگونی تجربه کرده است که بازخوانی آن قدرت و ظرفیت انقلاب اسلامی را تعریف کرده و از تحریف آن جلوگیری می کند.

وی ادامه داد: اهمیت یوم الله ۹ دی از ۲۲ بهمن کمتر نیست زیرا در این روز توطئه پیچیده دشمن خنثی شد. دشمن دنبال هدف قرار دادن هویت دینی کشور و تجزیه کشور بود ولی مردم در ۹ دی حماسه ای دیگر خلق کردند. همه توطئه های چهل سال دشمن با حضور مردم خنثی شد.

برگزاری اجتماع مردمی ۹ دی در میدان امام حسین(ع)/۹ دی متعلق به همه مردم است

موسی پور افزود: فتنه۸۸ محصول چند سال برنامه ریزی دستگاه های جاسوسی و اطلاعاتی امریکا، رژیم صهیونسیتی و غرب بود که انتخابات بستر پیاده سازی این برنامه دشمن بود. این فتنه یکسال قبل از برگزاری انتخابات با ایجاد ابهام و شبهه افکنی در سلامت انتخابات شروع شد. این نوع هجمه به انتخابات غیرطبیعی بود. بخش قابل توجهی از افکار عمومی تحت تاثیر این شبهه افکنی قرار گرفتند، هنوز رای گیری در حال انجام بود که فاز اصلی کلید خورد. در وزارت کشور  آرا در حال شمارش و تجمیع بود اما موج شبهه افکنی به اوج خود رسید ولی این توطئه با حضور گسترده مردم خاموش شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همچنین با بیان اینکه نباید اجازه داد گذر زمان گرد فراموشی بر این روزهای مهم بگذارد، تصریح کرد: ۹ دی نمایانگر پیوند امام و امت است و هر سال باید سالگرد آن باشکوه بیشتری برگزار شود. تحریف واقعیات و تقلیل اهمیت چنین حوادثی آفت های دیگری برای روزهای مهم مثل ۹ دی است. رویکرد ما در گرامیداشت ۹ دی، جهاد روایت و تبیین است. «یوم الله ۹ دی تجلی وحدت و رمز عبور از فتنه» شعاری است که ما انتخاب کرده ایم. صاحبان ۹ دی، توده های عظیم مردم است و باید بیانگر وحدت جامعه باشد. ۹ دی به هیچ گروه و جناحی تعلق ندارد بلکه متعلق به همه مردم است.

موسی پور درباره مهمترین برنامه های بزرگداشت ۹ دی، گفت: برپایی اجتماعات مردمی در ۸۰۰ شهر با رعایت پروتکل های بهداشتی در فضای باز، همایش های علمی و محتوایی با موضوع روشنگری و بصیرت بخشی ، برگزاری وبینارهای تخصصی، شب های شعر، نمایشگاه های عکس، گرافیک و کاریکاتور، اجرای سرودهای انقلابی، برگزاری مسابقات فرهنگی ، اعزام سخنران به مراکز تجمع مردمی، برگزاری حلقه های فرهنگی و روشنگری در مساجد و پایگاه های بسیج از مهمترین برنامه های امسال است. بیش از ۸۰۰ جلد کتاب تدوین و منتشر شده است که در اختیار مردم قرار دارد. مراسم اجتماع مردمی در تهران در میدان امام حسین برگزار می شود.

بیشتر بخوانید:

هدف و فرجام مذاکرات وین از نگاه باهنر / علت اهمیت سالروز ۹ دی

تاکید سخنران نماز جمعه تهران بر نقش فتنه ۸۸ در تحریم‌های همه‌جانبه غرب / فراخوان مراسم سالروز ۹ دی

21217

منبع: خبرآنلاین

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید