خبر فوری

خطیب جمعه ابوموسی: نهم دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است

هرمزبان – خطیب جمعه ابوموسی گفت: نهم دی ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و روز تجلی وحدت ملت ایران حول محور ولایت است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان از جزیره ابوموسی، حجت الاسلام والمسلمین محمد پاک نژاد خطیب جمعه ابوموسی در خطبه های نماز جمعه امروز با اشاره به تغییرات مدیریتی در سطح شهرستان، انتصاب ادریس قریشی و مسعود زامین به سرپرستی فرمانداری و آموزش و پرورش شهرستان را تبریک گفت و از زحمات پوربابایی و حجت الاسلام محب زاده در دوره تصدی مسئولیت تشکر و قدردانی کرد.

امام جمعه ابوموسی گفت: همه ی ما باید نسبت به فرهنگ عمومی شهرستان حساسیت داشته باشیم.

وی اضافه کرد: حجاب اسلامی خط قرمز ماست، امر به معروف و نهی از منکر جدی تر گرفته شود.

حجت الاسلام پاک نژاد گفت: بعضی از ادارات ما خیلی فعال نیستند و فقط نماینده ای اینجا دارند و لازم است فعال تر شوند.

خطیب جمعه ابوموسی نهم دی ماه را روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و روز تجلی وحدت ملت ایران حول محور ولایت دانست و افزود: حضور مردم، دفاع از ولایت و دفاع از کشور در مقابل توطئه های داخلی و بیرونی بود که با این حضور خنثی شدند.

حجت الاسلام پاک نژاد با اشاره به برگزاری رزمایش پیامبر اعظم 17 در مناطق جنوبی کشور توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، این رزمایش را تهاجمی و کم سابقه و جوابی به گستاخی های رژیم صهیونیستی دانست.
وی اضافه کرد: هم اسرائیل جنایت کار و هم آمریکای غاصب ایران را می شناسند و رژیم صهیونیستی که در مقابل مقاومت اسلامی فلسطین و لبنان نمی تواند از خودش دفاع کند چگونه می خواهد در مقابل ایران بایستد؟
انتهای پیام/

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید