خبر فوری

گفت و شنود کیهان/ قورت نده!

هرمزبان – ستون گفت و شنود روزنامه کیهان با موضوع «قورت نده!»

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: « تامر بار» فرمانده جدید نیروی هوایی رژیم صهیونیستی گفته است در صورت لزوم، آماده حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران هستیم!

گفتم: چه غلط‌های زیادی! یادش رفته قبل از انقلاب اسلامی شعار از نیل تا فرات سر می‌دادند ولی حالا کارشان به جایی رسیده که برای حفظ جان خود اطراف خودشان دیوار حائل کشیده‌اند!

گفت: هفته قبل یک ژنرال رژیم صهیونیستی گفته بود حتی سلاح اتمی ما هم در برخورد با ایران بی‌اثر است، چون موشک اتمی ما برای رسیدن به ایران ۹ دقیقه در راه است ولی ایران از پایگاه‌های خود در منطقه ظرف ۴۰ ثانیه و حداکثر ۲ دقیقه مرکز هسته‌ای دیمونای اسرائیل را با صدها موشک در هم می‌کوبد و با انفجارهای اتمی دیمونا، تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان می‌کند!

گفتم: همان ژنرال صهیونیست گفته است ایران سیستم راداری مجهز و فوق‌پیشرفته‌ای ساخته است که آسمان تمام منطقه را زیر رصد دارد و هیچ پرنده‌ای از نگاهش مخفی نیست.

گفت: پس این مردک چه می‌گوید؟! و چرا قمپز در می‌کند؟!

گفتم: یارو خواب دید که مشغول خوردن درازترین ماکارونی دنیاست! از خواب که پرید، دید نصف کش تنبانش را جویده و قورت داده است!

منبع: مشرق نیوز

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید