خبر فوری

پرسپولیس 4 – ویستاتوربین 0؛ بردی قاطع در اولین گام

هرمزبان – پرسپولیس 4 – ویستاتوربین 0؛ بردی قاطع در اولین گام


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، پرسپولیس و ویستاتوربین به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با برتری شاگردان گل محمدی پایان یافت.

در چارچوب رقابت های جام حذفی فوتبال ایران پرسپولیس و ویستاتوربین با هم دیدار کردند و در پایان تیم پرسپولیس توانست با 4 گل پیروز شود. در چارچوب رقابت های جام حذفی فوتبال ایران پرسپولیس و ویستاتوربین با هم دیدار کردند و در پایان تیم پرسپولیس توانست با 4 گل پیروز شود. در نیمه اول بازی شاهد عملکرد ضعیف دو تیم را شاهد بودیم و سرخپوشان در امر گلزنی ناموفق بودند اما عملکرد خوب آنها در نیمه دوم باعث شد تا به راحتی به دور بعد مسابقات راه پیدا کنند. محمد شریفی، سیامک نعمتی، عیسی آل کثیر و علی شجاعی گلزنان تیم پرسپولیس در این مسابقه بودند.
ترکیب پرسپولیس: حامد لک- فرشاد فرجی- علیرضا ابراهیمی (46 – علی نعمتی)- علی شجاعی- مهدی شیری- محمد شریفی (69 – کمال کامیابی نیا)- رضا اسدی ( 46 – میلاد سرلک)- سیامک نعمتی- احسان پهلوان (66- امید عالیشاه)- مهدی عبدی ( 69 – سعید آقایی)- عیسی آل کثیر
سرمربی: یحیی گل‌محمدی
ترکیب ویستاتوربین:
رضا جبارنژاد- رضا شربتی- محمدرضا حمدی‌نژاد- کمیل ایمانجانی- هادی خیری- علی محمدی- حسین ابرقویی- حمدالله ابدام  (73- میلاد ابطحی)- حجت اسلامی ( 73- محمد امرایی)- مرتضی حسینی- علی خسرو نژاد (62- حامد اکبری)
سرمربی: میلاد بلادی
شرح گل ها:
پرسپولیس 1 – ویستا توربین (محمد شریفی – دقیقه 64): ارسال احسان پهلوان از سمت چپ با ضربه سر محمد شریفی همراه شد تا پرسپولیس به گل اول برسد.
پرسپولیس 2 – ویستاتوربین 0 (سیامک نعمتی – دقیقه 65): فرار عیسی آل کثیر از سمت چپ در حالی که مشکوک به آفساید بود، انجام شد و او توپ را با پاس کات بک به سیامک نعمتی داد تا او با ضربه دقیق گل دوم را هم بزند.
پرسپولیس 3 – ویستاتوربین 0 (عیسی آل کثیر – دقیقه 80): حرکت بازیکنان پرسپولیس در محوطه جریمه با پاس در عمق ختم شد و در حالی که گلر ویستا برای جمع کردن توپ از دروازه بیرون آمده بود، سرلک با یک تکل توپ را از او رد کرد و در شرایطی که می‌رفت گل به نامش ثبت شود، آل کثیر توپ را روی خط تبدیل به گل کرد.
پرسپولیس 4  – ویستاتوربین 0 (علی شجاعی – دقیقه 90+4): هافبک خوش تکنیک سرخپوشان از پشت محوطه جریمه شوت خود را روانه دروازه حریف کرد که توپ در گوشه دروازه قرار گرفت.
لحظات حساس:
دقیقه 11: ارسال توپ از سمت راست با ضربه سر عبدی همراه شد که این توپ را دروازه‌بان ویستا گرفت.
دقیقه 22: حرکت بازیکنان ویستاتوربین از سمت راست خطرساز شد. ضربه حسینی را دفاع پرسپولیس برگرداند و در ادامه ابدام شوت خود را به سمت دروازه زد که از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 50: ارسال علی شجاعی از سمت چپ با ضربه سر عیسی آل کثیر همراه شد که این توپ از بالای دروازه به بیرون رفت.

منبع: خبرگزاری آریا

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید