خبر فوری

امام جمعه بندرعباس: مسئولان به فکر بوی تعفن خورها و انسداد روان آب های بندرعباس باشند

هرمزبان – نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: یکی از مشکل‌های بندرعباس در فصل زمستان که سالیان سال است مردم با آن مواجه هستند، بوی تعفن خورها و انسداد مسیرهای روان آب‌هاست.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بندرعباس، افزود: این افزایش قیمت شن و ماسه که در آن هیچ مساله ارزی هم مطرح نیست ، می‌تواند در مسکن و زندگی مردم تاثیر بگذارد و باید هر چه سریعتر با متخلفان برخورد شد.
امام جمعه بندرعباس ادامه داد: می‌گویند افکار عمومی را توجیه کنید، چگونه مردم را برای کاری که منطقی پشت آن نیست توجیه کنیم.
حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده با تأکید بر اینکه برخی افزایش نرخ‌ها دارای توجیه است، اضافه کرد: مسوولان این مسأله را مدیریت کنند و از افزایش بی رویه‌ای که هیچ منطقی ندارد، جلوگیری کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نزدیکی فصل زمستان گفت: یکی از مشکل‌های بندرعباس در فصل زمستان که سالیان سال است مردم با آن مواجه هستند، بوی تعفن خورها و انسداد مسیرهای روان آب‌هاست.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده گفت: متاسفانه خیابان های بندرعباس با کوچکترین بارندگی دچار مشکل و آبگرفتگی می شوند که شهرداری و نهادهای مسوول باید نسبت به بازگشایی آب‌های سطحی اقدام کنند.
امام جمعه بندرعباس در بخش دیگری از صحبتهای خود با اشاره به هفته حمل و اهمیت شغل رانندگان ، بیان کرد: فعالان عرصه حمل و نقل همواره تلاش بسیاری در انجام مسوولیت خود دارند و البته با مشکلاتی مواجه هستند که مسوولان باید به درخواست ها و مشکلات رانندگان رسیدگی کنند.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان هفته وحدت حوزه و دانشگاه را نیز مورد اشاره قرار دارد و گفت: این وحدت باید واقعی و در عرصه عمل باشد و این دو اجازه ندهند دشمنان بین آنها اختلاف اندازی کنند و باید عوامل مخل وحدت حوزه و دانشگاه را شناخته و با آنها مبارزه کنیم.
حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده افزود: حوزه و دانشگاه ظرفیت‌ها و امتیازهای خود را به اشتراک بگذارند و شناخت‌شان را نسب به هم افزایش دهند، زیرا اگر این دو نهاد مهم و تاثیرگذار در کنار هم باشند مسیر جامعه درست می‌شود.
امام جمعه بندرعباس با اشاره به در پیش بودن ایام فاطمیه و بیان ویژگی ها و خصایل اخلاقی حضرت زهرا (س)، گفت: خداوند فضایلی به حضرت فاطمه زهرا (س) داده که بی‌بدیل است و ایشان برکاتی داشت که امروز هم برای ما هست.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان یادآور شد: حضرت فاطمه (س) به ما آموخت چگونه از ولایت دفاع کنیم و در برابر تبدیل و تغییر جایگاه امامت به جایگاه خلافت باید ایستاد تا مسیر امامت به سمت خلافت ظاهری و سلطنت نرود.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید