خبر فوری

امام جمعه اهواز: بگوییم امام جمعه، وزیر، معاون و نمایندگان مجلس چقدر حقوق می گیرند

هرمزبان –  امام جمعه اهواز گفت: شفاف‌سازی فیش‌های حقوقی مسئولان نظام برای برقراری عدالت اجتماعی و اعتمادسازی در جامعه یکی از ضرورت‌هاست.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد نبی موسوی فرد در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی اهواز اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب فرمودند حقوق های نجومی و زندگی اشرافی‌گری ممنوع است به همین دلیل باید زمینه ای فراهم شود تا کارگران بتوانند با همین حقوق زندگی خود را بگذرانند و مشکلات معیشتی مردم را می‌توان در قالب تعاونی ها، برطرف کرد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان ادامه داد: توصیه ما به مجلس این است که اکنون فرصت دارید بستر را فراهم کنید تا عدالت اجتماعی را مردم لمس کنند.

وی تصریح کرد: اگر در سفره کارگران نان نباشد در سفره وزیر و استاندار نیز نباید باشد؛ اکنون به همت دولت انقلابی فساد در حال برچیده شدن است و امید است در آینده ای نزدیک شاهد عدالت اجتماعی در جامعه باشیم.

خطیب نماز جمعه اهواز گفت: اکنون شرایط اقتصادی سخت شده و باید برای مردم شفاف‌سازی کنیم و بگوییم امام جمعه، وزیر، معاون و نمایندگان مجلس چه میزان حقوق می گیرند.

وی بیان کرد: وقتی حقوق ها تا حدودی برابر باشد مردم عدالت اجتماعی را درک می‌کنند و این همان اعتماد سازی به عنوان نیاز ضروری جامعه اسلامی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین نبی موسوی فرد گفت: مشکلات خوزستان را به صورت مکرر به رییس جمهوری می رسانیم و مردم نیز باید صبور باشند.

وی به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: ایشان فرمودند که جنگ روایت‌ها تلنگری برای امت اسلامی است و این یک تلنگر به تمامی مسئولین نظام است.

وی افزود: ایشان فرمودند تصویرسازی غلط در ۴۲ سال گذشته برای نابودی آینده انجام شده که باید هوشیار باشیم.

خطیب نماز جمعه اهواز گفت: یکی از دانشمندان مطرح جهان می گوید جریانی که بتواند روایت بسازد و ذهن انسان را کنترل کند پیروز است؛ در جنگ ها تعیین کننده پیروز بمب ها نیستند بلکه آن‌هایی هستند که بهترین روان ها را داشته باشند.

وی تصریح کرد: اگر انقلاب را آنگونه که هست تبیین نکنیم رسانه‌های دشمن آنگونه که می‌خواهند تحریف می‌کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی فرد در محکومیت توهین کنندگان به ساحت مقدس اهل بیت(ع) گفت: توهین به ساحت مقدس اهل بیت (ع) از نظر ما نیز محکوم است؛ دشمنان قومیت ها را به جان یکدیگر انداخته اند و در برخی از کشورها اخلاق افکنی می‌کنند.

وی بیان کرد: فردی که توهین می کند یا مستقیم سرباز استکبار است و یا در زمین دشمن بازی می کند. علمای اهل سنت نیز این توهین را محکوم کردند.

خطیب جمعه اهواز گفت: دشمنان در عراق و سوریه شیعه‌کشی می‌کردند و می‌گفتند این جنایت توسط سنی‌ها  بوده است که باید نسبت به این توطئه‌های دشمن هوشیار باشیم.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه در فصلی هستیم که احتمال بارندگی و جمع شدن آبهای سطحی وجود دارد انتظار می‌رود که مسئولان مربوطه در این زمینه تمهیدات لازم را بیندیشند تا مردم متحمل خسارتهایی نشوند.

231

منبع: خبرآنلاین

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید