خبر فوری

22 کانکس به مدارس حادثه دیده از زلزله در فین اهدا شد

هرمزبان – سیدفخرالدین هاشمی، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان از اهدای 22 کانکس به مدارس حادثه دیده از زلزله در فین خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، هاشمی با علام این خبر افزود: با همیاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) تعداد ۲۲ کانکس به مدارس زلزله زده منطقه فین و روستای سیاهو اهداء شد.

وی گفت: 31 کلاس درس که مربوط به دهه 50 ممو 60 بوده پس از زلزله مورد آسیب جدی قرار گرفته است و بنا شد این مدارس بازسازی شود.

هاشمی اضافه کرد: در توافق با ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، قرار شد دانش آموزان به صورت موقت در کانکس مستقر شوند تا هرچه سریعتر اقدامات بازسازی مدارس انجام شود.

وی با اشاره به رایزنی های انجام شده با مجمع خیرین مدرسه ساز اظهار امیدواری کرد: انشالله به زودی شاهد بازسازی مدارس زلزله زده این منطقه خواهیم بود.

منوچهر دانشمند مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان هرمزگان نیز گفت: با دستور رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) تعداد ۲۲ کانکس با کاربری مدرسه جهت استقرار دانش آموزان در منطقه زلزله زده فین و روستای سیاهو با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان خریداری شد.

وی افزود: امروز این کانکس ها در اختیار اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان جهت استقرار دانش آموزان منطقه زلزله زده قرار گرفت تا دانش آموزان بدون دغدغه خاطر تا زمانی که مدارس بازسازی شود به تحصیل علم به صورت مستمر ادامه دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید