خبر فوری

سومین جشنواره ملی عکس کیش/ مهلت ارسال آثار تا 30 آذر

هرمزبان – سومین جشنواره ملی عکس کیش آغاز به کار کرد و علاقه مندان می توانند تا 30 آذر آثار خود را به این جشنواره ارسال کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، محمد ساطعی دبیری سومین جشنواره ملی عکس کیش را بر عهده دارد و این جشنواره با شعار «ایران، از خزر تا خلیج فارس» کار خود را در سه بخش آغاز کرده است.

محمود کلاری، سیف الله صمدیان، غوغا بیات، رضا معطریان و مهدی مقیم نژاد اعضای هیات پنج نفره داوری آثار هستند.

بخش های این جشنواره شامل بخش کیش، بخش ملی و بخش ویژه است.

بخش کیش موضوعات گردشگری ، معماری، زندگی شهری و زیبایی های کیش، بازارها و مراکز تفریحی و دریایی، مشاغل بومی جزیره کیش را در بر می گیرد.

موضوع دریا و آب در بخش ملی جشنواره و موضوع زندگی و آداب و رسوم جنوب کشور در بخش ویژه سومین جشنواره ملی عکس کیش قرار دارد.

سومین جشنواره ملی عکس کیش یکی از جشنواره هایی است که در راستای برنامه های هنری معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزادکیش و زیر نظر مدیریت امور هنری برگزار می شود.

شرکت در این جشنواره از طریق http://festival.kish.ir/ برای تمام عکاسان رایگان است.

۳۰ آذر آخرین مهلت ثبت نام و دریافت عکس ها در نظر گرفته شده و ۱۵ دی امسال پایان داوری و ۳۰ این ماه نیز  مراسم اختتامیه است.

منبع: ایرنا

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید