خبر فوری

آغاز عملیات اجرایی نمازخانه آموزشگاه در بندر پل

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبر گزاری برنا در هرمزگان،مدیر آموزش‌وپرورش این شهرستان بابیان این خبر افزود: نیکوکاران سهم بزرگی در ساخت، تجهیز و همراهی با برنامه‌های آموزش‌وپرورش این منطقه به دوش می‌کشند.

وی ساخت 6 نمازخانه و 4 مدرسه در یک سال گذشته را نشان از حضور و همراهی خیرین با دستگاه تعلیم و تربیت این شهرستان عنوان کرد و افزود: آموزش‌وپرورش حتی اگر نیازی به ساخت فضای فیزیکی نیز نداشته باشد بدون همراهی اولیا و مشارکت مردمی نمی‌تواند وظیفه بزرگ تربیتی را به‌تنهایی انجام دهد.

عسکری زاده قدم‌های برداشته‌شده درزمینهٔ ارتقا شاخص‌های آموزشی، قبولی کنکور و موفقیت‌های فرهنگی و هنری آموزش‌وپرورش خمیر را به دلیل همراهی مردم شهرستان و تعامل آنان بیان کرد و تصریح نمود: بندر خمیر یکی از گزینه‌های موفق مشارکت مردمی در استان هرمزگان است.

گفتنی است با همراهی نیکوکاران پیش‌ازاین نمازخانه‌های مدارس بنت‌الهدی، شهید حقانی کندال، شهید مطهری درگور و حضرت معصومه بندر پل به بهره‌برداری رسیده بود.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید