خبر فوری
حجت الاسلام پاک نژاد امام جمعه ابوموسی

خطیب جمعه ابوموسی: نمایندگان مجلس از شهید مدرس درس بگیرند

هرمزبان – خطیب جمعه شهرستان ابوموسی گفت: نمایندگان مجلس از شهید مدرس درس بگیرند و روحیه مبارزه با استعمار و استکبار داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان از جزیره ابوموسی ، حجت الاسلام والمسلمین محمد پاک نژاد خطیب جمعه ابوموسی در خطبه های نماز جمعه ضمن تبریک روز نیروی دریای ارتش و روز مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: شهید مدرس صداقت و صراحت کلام داشت و بصیرت و بینش استعمارشناسی، شجاعت در مبارزه سیاسی و مردمی بودن از دیگر ویژگی های آن شهید عزیز بود.

وی افزود: نمایندگان مجلس از شهید مدرس درس بگیرند و روحیه مبارزه با استعمار و استکبار داشته باشند.

 

خطیب جمعه ابوموسی گفت: در دوران غیبت، حفظ دین و ایمان از نگه داشتن آتش در کف دست هم سخت تر می شود اما افراد با تقوی با صبر و استقامت و دفاع از دین و ارزشها زمینه را برای ظهور منجی فراهم میکنند.

وی با اشاره به تبلیغات علیه دین اسلام و اعتقادات مسلمین در رسانه ها و مسموم کردن ذهن و فکر افراد با تبلیغات گسترده در فضای مجازی و شبکه های ماهواره ای، خواستار استفاده از ابزار آلات روز و فضای مجازی در جهت تبلیغ دین اسلام در راستای نجات افراد شد.

خطیب جمعه ابوموسی اضافه کرد: دین اسلام دین حقیقت است ، قدر خودمان را بدانیم که مسلمان هستیم و در زیر پرچم اسلام زندگی میکنیم و مراقب باشیم با گناه و خطا خودمان را و دین اسلام را دچار خدشه نکنیم.

وی اصناف را به رعایت انصاف و عدالت در کسب و کار توصیه کرد و بر خدمات رسانی به شهروندان توسط اصناف در طول روز تأکید نمود.

حجت الاسلام پاک نژاد گفت: کسانی که علیه نظام اسلامی موضع گیری میکنند از افرادی همانند اردشیر زاهدی درس عبرت بگیرند.

امام جمعه ابوموسی خواستار اجرای برنامه های شاد و متنوع در طول سال جهت پرکردن اوقات فراغت جوانان و مردم شد.

وی از برگزاری برنامه های خوب در هفته بسیج تشکر کرد و روحیه شهادت طلبی و فداکاری برای نظام و انقلاب را از جمله شاخصه های فرد بسیجی برشمرد.

حجت الاسلام پاک نژاد، از دیگر شاخصه های بسیجیان، به عفاف و پاکدامنی، توجه به قرآن، امربه معروف و نهی از منکر، انصاف و عدالت، عمل به تکلیف، حجاب اسلامی، دوری از تهمت و افترا، انجام واجبات و ترک محرمات، عشق به ولایت و معصومین، پرهیز از دنیا طلبی، اعتقاد به ولایت مطلقه فقیه و آمادگی برای ظهور اشاره کرد.

انتهای پیام/

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید