خبر فوری

برگزاری محفل انس با قرآن با حضور بسیجیان بوموسی در مسجد جامع شهرستان + تصاویر

هرمزبان – فرمانده حوزه مقاومت مالک اشتر ناحیه بسیج بوموسی از برگزاری محفل نورانی انس با قرآن کریم با حضور بسبجیان در مسجد جامع جزیره بوموسی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان ، سروان پاسدار مجتبی ذاکری فرمانده حوزه مقاومت مالک اشتر ناحیه بسیج بوموسی با اعلام این خبر به تأثیر انس با قرآن در زندگی پرداخت و بیان کرد: قرآن کریم که بزرگترین معجزه پیامبراکرم(ص) است و تمام آنچه را که بشر برای هدایت نیاز دارد به طور یکجا در این کتاب آسمانی ذکر شده، پس باید در شهرها محافل قرآنی بیش از پیش برگزار شود.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین ابزار ها در جهت حفظ و تقویت سلامت روحی و روانی انسان، انس با قرآن و بهره گیری از تعالیم و والای آن است.

ذاکری افزود: برگزاری محفل‌های قرآنی را از دستاورهای انقلاب اسلامی عنوان کرد و خواستار اهتمام هر چه بیشتر مساجد و سازمان‌ها و نهادهای فرهنگی شهرستان و همچنین قرارگاه تحول محلات بسیج در این زمینه شد.

انتهای پیام/

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید