خبر فوری
حجت الاسلام پاک نژاد امام جمعه ابوموسی

خطیب جمعه بوموسی: عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی حق الناس است

هرمزبان – خطیب جمعه ابوموسی در خطبه های نماز جمعه امروز همگان را به رعایت دستورالعمل های بهداشتی فراخواند و عدم رعایت مسائل بهداشتی را حق الناس دانست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان از جزیره ابوموسی، حجت الاسلام محمد پاک نژاد خطیب جمعه ابوموسی در خطبه های نماز جمعه امروز با اشاره به ابتلای 5 نفر از شهروندان به ویروس کرونا، از شهروندان خواست رعایت مسائل بهداشتی مقابله با کرونا را جدی بگیرند.

خطیب جمعه ابوموسی عدم رعایت دستورات بهداشتی را حق الناس دانست و اضافه کرد: باید در مدارس، مغازه ها و کشتی مسافری دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری رعایت شود و مراقب سلامت خود، خانواده و همشهریانمان باشیم.

وی با بیان اینکه زدن واکسن باعث جلوگیری از ابتلای ما به کرونا نمی شود و همچنان باید مراقبت نمود، از کسانی که نسبت به واکسیناسیون خود اقدام نکرده اند خواست واکسن بزنند.

 

حجت الاسلام پاک نژاد با اشاره به برگزاری مسابقه کتابخوانی رضوی، از شهروندان برای شرکت در این مسابقه و همچنین ترغیب فرزندان خود به کتابخوانی دعوت کرد.

 

خطیب جمعه ابوموسی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکل پیش آمده برای شناور مسافری اظهار داشت: خدا را شاکر هستیم که در طوفان اخیر برای شهروندان مشکلی پیش نیامد، هواشناسی باید قبل از حرکت کشتی اعلام می کرد.

وی از اقدام به موقع نیروی دریایی سپاه و همکاری در پهلو گرفتن شناور مسافری در اسکله سپاه و همچنین استقرار آمبولانس سپاه و امدادرسانی به شهروندان تشکر و قدردانی کرد.

 

حجت السلام پاک نژاد با اشاره به سالروز میلاد امام حسن عسکری علیه السلام و تبریک این روز اظهار کرد: امام حسن عسکری حسن ختام حیات طیبه امامان هستند و بعد از آن حضرت غیبت امام زمان (عج) شروع می شود.

وی اضافه کرد: متأسفانه بعضی قدر امام عسکری را ندانستند و نامه می نوشتند به امام و از ایشان در مورد نحوه خرج کردن وجوهات شرعی سوال می پرسیدند. موضوعی که باعث ناراحتی امام شد.

خطیب جمعه ابوموسی گفت: مردم ما قدردان و پشتیبان ولایت هستند و مشکلات موجود ما را از نظام و ارزش های ما و ولایت دور نمی کند.
انتهای پیام/

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید