خبر فوری

امام جمعه ابوموسی: اصلاح فرهنگ عمومی نیازمند همراهی مردم است

هرمزبان – امام جمعه ابوموسی گفت: اصلاح فرهنگ عمومی یکی از ضروریاتی است که جامعه باید به آن بپردازد که لازمه آن همراهی مردم است و همه مردم باید در اصلاح فرهنگ عمومی مشارکت سازنده داشته باشند.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان از جزیره ابوموسی، حجت الاسلام والمسلیمن محمد پاک نژاد امام جمعه ابوموسی در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به نامگذاری 14 آبان ماه به نام روز فرهنگ عمومی، گفت: اصلاح فرهنگ عمومی یکی از ضروریاتی است که جامعه باید به آن بپردازد که لازمه آن همراهی مردم است و همه مردم باید در اصلاح فرهنگ عمومی مشارکت سازنده داشته باشند.

خطیب جمعه ابوموسی ضمن تبریک روز دانش آموز و تشکر از حضور دانش آموزان و اقشار مختلف مردم در گردهمایی یوم الله سیزدهم آبان ماه، خطاب به دانش آموزان و نوجوانان اظهار داشت: نقاط قوت و ضعف خودتان را بشناسید و برای رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت خود تلاش کنید.

وی اضافه کرد: در زندگی امیدتان به خدا باشد و به خدا توکل کنید؛ و ارتباط با امام زمان(عج) فراموش نشود.

حجت الاسلام پاک نژاد از دانش آموزان خواست وقت خودشان را مدیریت کنند تا شیاطین جنی و انسی از وقت های اضافی سوءاستفاده نکنند و برای مبارزه با دشمن همواره آماده باشند.

خطیب جمعه ابوموسی خطاب به اولیاء از آنان خواست با نوجوانان دستوری حرف نزنند و در جمع، آنها را نصیحت نکنند چرا که تأثیر مثبت نخواهد داشت.

وی افزود: به نوجوانان توهین نشود و با دیگر دوستان و همسالانشان مقایسه نگردند و همچنین در تصمیم گیری ها نوجوانان مشارکت داده شوند.

حجت الاسلام پاک نژاد در رابطه با بارگیری و حمل ارزاق مردم از بندرعباس به بوموسی بوسیله لندینگ کرافت، به گلایه یکی از شهروندان اشاره کرد و از مسئولان خواست پیگیر حمل ارزاق عمومی و مورد نیاز مردم به شهرستان باشند.

امام جمعه ابوموسی از شهرداری برای رسیدگی محله به محله به نظافت و فضای سبز شهری تشکر و قدردانی کرد و افزود: وقتی وارد محله ای می شوید کار را به صورت کامل انجام بدهید و عزیزان محلات نیز با نیروهای شهرداری همکاری لازم در نگهداری از فضای سبز و تاسیسات شهری داشته باشند.

وی اضافه کرد: همه ی قشرهای مختلف مردم باید دست به دست هم بدهند تا مسائل و مشکلات شهر حل بشود.

حجت الاسلام پاک نژاد با اشاره به سریال شکست های آمریکا در منطقه به ویژه شکست اخیر نیروهای آمریکایی در دزدی نفت ایران گفت: آمریکایی ها با دیدن رشادت نیروهای غیور و شجاع ایران بعد از شش ساعت عقب نشینی کردند.

وی اضافه کرد: آمریکا هر دفعه که می خواهد بر شکست هایش سرپوش بگذارد متحمل شکست دیگری می شود.

لازم به ذکر است نماز جمعه این هفته ابوموسی با حضور پررنگ دانش آموزان و فرهنگیان همراه بود و مدیر آموزش و پرورش ابوموسی بعنوان سخنران امروز، گزارشی از دستاوردهای یک ساله آموزش و پرورش شهرستان ارائه کرد.

انتهای پیام/

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید