خبر فوری

بازدید معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه بودجه کشور از شرکت آبزی پروری درنا مهر قشم(پرورش ماهی در قفس)

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبر گزاری برنا در هرمزگان،، در این بازدید که با همراهی سردار فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، صالح دریانورد رئیس سازمان برنامه و بودجه هرمزگان و اعضای هیئت مدیره شرکت درنا مهر قشم انجام شد، دکتر نوبخت ضمن بازدید از این مجموعه و امکانات آن در جریان وضعیت تولید،روند پیشرفت،اهداف آینده شرکت و مشکلات این صنعت قرار گرفت.

در حاشیه این بازدید معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه بودجه کشور با اشاره به اینکه استان هرمزگان در اجرای اقتصاد مقاومتی به نحو شایسته ای موفق عمل کرده است و در سال جاری نیز ۱۱۱ میلیارد تومان تسهیلات به بخش تولید این استان پرداخت شده، تصریح نمود هیئت دولت نگاه ویژه ای به توسعه صنعت پرورش ماهی در قفس در مناطق جنوب کشور داشته و در این راه طرح های حمایتی نیز در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: با وجود منابع عظیم آبی در جنوب کشور حمایت از صنایع تولیدی وابسته به دریا از اهداف دولت بوده و این امر در بهبود فضای کسب و کار، ایجاد اشتغال و محرومیت زدایی موثر می باشد.

مدیر عامل شرکت درنا مهر قشم در حاشیه این بازدید با بیان اینکه ایجاد این مجموعه یکی از طرح های مهم در اجرای برنامه اقتصاد مقاومتی در استان هرمزگان بوده، تصریح کرد: با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری (اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل) با ایجاد زیر ساخت لازم به منظور دستیابی به دانش فنی بومی جهت تکثیر و پرورش گونه های دریایی گام های اساسی برداشته شده و به کمک خداوند متعال و  تلاش نیرو های تحصیل کرده داخلی به خودکفایی نهایی در این صنعت نزدیک شده ایم.

در ادامه مدیر تولید مجموعه ضمن ارائه گزارش با اشاره به اینکه اتکا به نیروی دانش آموخته داخلی جوابگوی این صنعت بوده، بیان نمود: اعتماد مدیران به توان بالای نیروی جوان کشور در کنار حمایت های دولت می تواند راهگشای توسعه این صنعت بوده و سرعت پیشرفت را افزایش دهد.

در پایان توسط معاون رئیس جمهور از تلاش ها و اقدامات این مجموعه در راستای تحقق برنامه های اقتصاد مقاومتی کشور قدردانی به عمل آمد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید