خبر فوری

نماینده موسسه علمی رزمندگان در بستک : برگزاری دومین مرحله آزمون آیه های تمدن در بستک

هرمزبان:نماینده موسسه علمی و آموزشی رزمندگان اسلام شهرستان بستک گفت: دومین مرحله آزمون پیشرفت تحصیلی ویژه دانش آموزان ممتاز این شهرستان با حضور نخبه های درسی برگزار شد .

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،سید ابراهیم کوخردی گفت : در سال تحصیلی جاری تعداد 84 نفر از دانش آموزان ممتاز شهرستان بستک جزو طرح آیه های تمدن هستند که به حمدالله تا کنون همه دانش آموزان در آزمونها حضور پیدا کردند .

وی از توزیع بسته های آموزشی شامل کتاب های تستی و کمک درسی و آزمون برای این تعدا از دانش اموزان خبر داد و گفت : توزیع این بسته ها در اواخر مهر ماه امسال و اوایل آبان ماه انجام گرفته است .

نماینده موسسه علمی و آموزشی رزمندگان اسلام شهرستان بستک در ادامه گفت : با توجه به بررسی های انجام گرفته هنوز تعدادی از مدارس سطح روستاهای شهرستان نیاز به بورسیه و شرکت در طرح جهاد علمی دارند که  این طرح تنها یک سال در شهرستان بستک از سوی موسسه علمی و آموزشی رزمندگان اسلام در بستک به اجرا در آمد .

کوخردی گفت : موسسه رزمندگان اسلام در بستک فعالیت هایی همچون بورسیه های علمی دانش آموزان نخبه ، برگزاری آزمون های پیرفت تحصیلی ، کلاس های تقویتی ، انجام مشاوره های تحصیلی ، کلاس های تعیین رشته و آمادگی کنکور در سطح شهرستان انجام می دهد .

انتهای پیام/
کد خبر: 3941041

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید