خبر فوری

قیمت بلیت شناورهای مسافری در هرمزگان افزایش یافت

قیمت بلیت شناورهای مسافری در هرمزگان افزایش یافتبه گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما ، محمد محسنی درباره افزایش نرخ کرایه شناورهای بندرعباس به جزایر قشم و هرمز اظهار داشت : طبق تقاضای مکرر مردم جهت بهبود کیفیت خدمات بنادر مسافری و همچنین درخواست شرکت تعاونی قایقداران برای افزایش نرخ کرایه شناورهای قشم هرمز بعد از و پس از تائید نهایی فرمانداری بندرعباس، نرخ بلیت شناورها با هدف اجرای طرح تفکیک شناورهای تندرو و کندرو افزایش یافت.
وی بابیان اینکه اداره بنادر و دریانوردی تنها مجری طرح تفکیک شناورهای تندرو و کندرو و به دنبال آن افزایش نرخ کرایه شناورها بوده است، افزود: این تقاضا از جانب اتحادیه قایقداران و تائید نهایی فرمانداری بندرعباس بوده است.
مدیر اداره بنادرودریانوردی شهید باهنر اعلام کرد : قیمت بلیت شناورهای فعال در مسیر بندرعباس به قشم و بالعکس پس از دو سال از 125 هزار ریال به 130 هزار ریال برای شناورهای کندرو و 150 هزار ریال برای شناورهای تندرو تغییریافته است.
بنا بر گزارش شبکه اطلاع رسانی جامعه دریایی ایران (مانا) محسنی اضافه کرد: قیمت بلیت شناورهای مسیر بندرعباس به هرمز و بالعکس پس از سه سال از 60 به 70 هزار ریال تغییر یافته است.
بنادر مسافری استان هرمزگان بیش از 95 درصد از کل حمل و نقل مسافران دریایی کشور و 100 درصد حمل خودرو به مقصد جزایر خلیج فارس را پشتیبانی می کنند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید