خبر فوری

فدراسیون فوتبال مجوز کلاس آموزشی برای قشم در نظر بگیرد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از قشم، شریف شریفی نژاد در دیدار با علی کفاشیان گزارشی از عملکرد هیئت فوتبال قشم به نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال داد و اظهارداشت: اعضاء هیئت فوتبال قشم با عشق و علاقه و بدون دستمزد و حق‌الزحمه در خدمت جامعه ورزش و فوتبال در این شهرستان هستند و مجموعه هیئت فوتبال خدمت به ورزشکاران و جامعه ورزش را افتخار می‌دانند.

وی با بیان اینکه باشگاه سهیلی جوان قشم در هرمزگان چند سال متوالی در صدر لیگ ممتاز قرار دارد و به آن افتخار می کنیم افزود: مجموعه هیئت فوتبال قشم در سال گذشته بیش از 100 درصد از تقویم سالیانه خود را به تحقق رساند و امیدواریم در مسابقات لیگ دسته اول شهرستان قشم که بازی‌های هفته دوم آن در حال انجام است، با همکاری تمام باشگاه‌ها نیز بتوانیم این مسابقات را نیز برگزار کنیم. 

رئیس هیئت فوتبال قشم خاطرنشان ساخت: نونهالان و نوجوانان زیادی در سطح جزیره قشم زیر نظر مدارس فوتبال در حال آموزش هستند که از  استعداد خوبی برخوردار هستند.  

وی با بیان اینکه هر چند دوره‌های مختلف از جمله کلاس توجیهی و دانش افزایی داوران زیر نظر محسن ترکی، برگزاری کلاس های متعدد داوری و مربیگری برای آقایان و بانوان زیر نظر مدرسین فدراسیون فوتبال داشتیم تاکید کرد: اما اعتقاد داریم با برگزاری هر چه بیشتر کلاس‌های آموزشی از جمله کلاس مربیگری درجه B آسیا و کلاس داوری درجه دو می تواند سطح مربیگری و داوری این شهرستان را ارتقاء ببخشد، امیدواریم فدراسیون فوتبال مجوزهای لازم را برای برگزاری کلاس‌های آموزشی برای شهرستان قشم در نظر بگیرد.

علی کفاشیان در این دیدار با بیان اینکه داوران این شهرستان در لیگ های کشور در حال قضاوت هستند اظهار داشت:امیدواریم با برنامه ریزی که خواهید داشت بر جوانگرایی در بخش داوری برای آینده فوتبال هرمزگان و کشور برنامه ریزی و سرمایه گذاری کنید. با آموزش داوران اشتباهات کمتری مرتکب خواهند شد.

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال در پایان قول همکاری هر چه بیشتر فدراسیون و تمام استان‌ها تاکید و قول مساعد داد با هیئت فوتبال شهرستان قشم در زمینه برگزاری کلاس‌های آموزشی همکاری لازم صورت گیرد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید