خبر فوری
حجت الاسلام محمد پاک نژاد امام جمعه شهرستان ابوموسی

پیامبر اسلام و حضرت ابراهیم بت شکن و قهرمان توحید بودند

هرمزبان – خطیب جمعه ابوموسی گفت: قرآن دو شخصیت را به عنوان الگو معرفی کرده است حضرت ابراهیم(ع) و پیامبر اکرم(ص)، هر دو پیامبر حضرت ابراهیم و نبی مکرم اسلام، بت شکن و قهرمان توحید بودند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان از جزیره ابوموسی،حجت الاسلام محمد پاک نژاد امام جمعه بوموسی در خطبه های نماز جمعه امروز ضمن تبریک به استاندار جدید هرمزگان و آرزوی توفیق و خدمت صادقانه برای وی، از استاندار جدید هرمزگان خواست شهرستان ابوموسی را فراموش نکند.

خطیب جمعه بوموسی اضافه کرد: شهرستان ابوموسی ویژه است، زیرساختهایش باید تکمیل شود، مردم در زمینه ترابری در رنج هستند.

وی همچنین خواستار حل کامل مشکل نانوایی در شهرستان شد.

حجت الاسلام پاک نژاد هفته تربیت بدنی و ورزش را تبریک گفت و افزود: موضوع ورزش باید جدی گرفته شود و باید زیرساختهای ورزشی برای جوانان آماده شود.

خطیب جمعه بوموسی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تبریک هفته وحدت و میلاد رسول گرامی اسلام (ص)، اظهار کرد: از ویژگیهای پیامبر عبد بودن است، کسی که عبد باشد نظر خود را در مقابل دستور خدا قرار نمیدهد.

وی با اشاره به ضرورت داشتن الگو در زندگی اضافه کرد: قرآن دو شخصیت را به عنوان الگو معرفی کرده است حضرت ابراهیم(ع) و پیامبر اکرم(ص)، هر دو پیامبر حضرت ابراهیم و نبی مکرم اسلام، بت شکن و قهرمان توحید بودند.

حجت الاسلام پاک نژاد اضافه کرد: پیامبر میفرماید هرکس خوش اخلاق تر باشد و خشم خود را فرو ببرد و باگذشت تر باشد به من نزدیکتر است و افرادی که زشتخوتر و بی آبرو و بخیل و متکبر و کینه توز و حسود و سنگدل و کسانی مردم از شرشان در امان نبستند از پیامبر دورتر هستند.

انتهای پیام/

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید