خبر فوری
بهرام رضایی خبرنگار سیمای مکران

صدور قرار منع تعقیب برای خبرنگار سیمای مکران

هرمزبان – قرار منع تعقیب خبرنگار سیمای مکران که پس از گزارشی انتقادی با شکایت اداره کل راه و شهرسازی استان مواجه شده بود صادر شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از پایگاه خبری صدای میناب، پس از طرح شکایت از سوی اداره کل راهداری ، دادگاه مربوطه با بررسی دقیق مستندات پرونده، طرح این شکایت را فاقد مطالب کذب دانسته و حکم منع تعقیب برای خبرنگارمینابی را صادر نمود.

در بخشی از حکم صادره آمده است:

در خصوص اتهام بهرام رضائی دائر بر نشر اکاذیب از طریق پخش خبر در سامانه های رایانه‌ای از سوی خبرنگار پایگاه خبری سیمای مکران موضوع شکایت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هرمزگان، با توجه به انکار متهم و اینکه حسب اعلام شاکی عیوب ذکر شده در گزارش صحیح بوده لکن متشاکی قیل از اتمام پروژه اقدام به تهیه گزارش نموده ، لذا گزارش منتشره فاقد مطالب کذب بوده و همچنین انعکاس نظرات، انتقادات و پیشنهادها از حقوق مطبوعات می باشد و دلیل کافی جهت انتساب بزه به متهم وجود ندارد، به لحاظ فقد دلیل اثباتی کافی مستندا به ماده ۲۶۵ قانون آئین دادرسی کیفری مصوب ۱۳۹۲ قرار منع تعقیب نامبرده صادر و اعلام می گردد.

لازم به ذکر است، چند ماه قبل اداره کل راهداری استان هرمزگان در پی انتشار مشکلات اجرای عملیات روکش آسفالت محور میناب به بخش توکهور هشت بندی از بهرام رضایی خبرنگار پایگاه خبری سیمای مکران، به اتهام نشر اکاذیب و تشویش اذعان عمومی شکایت کرده بود.

انتهای پیام/

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید