خبر فوری

فرماندار ابوموسی: راه ایجاد شادابی، نشاط و سلامت عمومی از مسیر ورزش می‌گذرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، همزمان با اولین روز از هفته تربیت بدنی و ورزش مهندس رضا پوربابایی فرماندار شهرستان ابوموسی در جلسه شورای ورزش این شهرستان ضمن تبریک این هفته به جایگاه والای ورزش در فرهنگ ایرانی و اسلامی و نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: اولویت اصلی ما ایجاد شادابی، نشاط و سلامت عمومی در شهرستان است و راه آن از مسیر ورزش می گذرد.

پوربابایی اضافه کرد: در کمیته برنامه ریزی شهرستان، اعتباراتی جهت تجهیز سالن های ورزشی و رفع مشکلات حوزه ورزش و جوانان تخصیص داده شده و ما پیگیر جذب اعتبارات هستیم.

رئیس شورای ورزش و جوانان از مسئولین ادارات شهرستان به ویژه اعضای شورای ورزش خواست با امکانات و ظرفیت های خود، برای رشد و شکوفایی و پیشرفت استعدادهای ورزشی، جامعه ورزشی شهرستان را یاری نمایند.

این مقام مسئول، از هیئت های ورزشی خواست خانواده ها را برای مشارکت در فعالیت های ورزشی تشویق کنند تا جامعه‌ای با نشاط داشته باشیم.

انتهای پیام/

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید