خبر فوری

سهمیه آرد شهرستان میناب افزایش یابد

هرمزبان:معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب گفت : سهمیه آرد شهرستان میناب افزایش یابد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،علیرضا پاکدامن امروز 24 آذر ماه درنشست آرد ونان شهرستان میناب که با حضور مديرسازمان تعاون روستايي هرمزگان و کارشناسان شرکت غله هرمزگان در فرمانداری ویژه شهرستان میناب برگزار شد با اشاره با اینکه جمعیت شهرستان میناب در فصل های کاشت و برداشت محصولات کشاورزی حدود 50 هزار نفر افزایش می یابد ؛ اظهار کرد : نانوایی های شهرستان با کمبود آرد مواجه هستند.

وی با بیان این مطلب که قوت اصلی مردم در شهرستان میناب نان است ؛ خواستار افزایش سهمیه آرد این شهرستان شدند.

نماینده عالی دولت در شهرستان میناب در ادامه افزود : کارخانه های آرد در استان و به ویژه درشهرستان باید در جهت افزایش کیفیت آرد تولیدی اقدام کنند.

وی همچنین خطاب به مسئولان امر تاکید کرد : مردم باید از باکیفیت ترین نان ها برخوردار باشند و در جهت افزایش رضایتمندی بیش از این شهروندان تلاش کنند.

معاون استاندار هرمزگان در پایان سخنان خود گفت : نانوایی های شهرستان باید از نظر رعایت بهداشت و مصرف مواد استاندارد در استان الگو باشند و دستگاه های نظارتی  در این بخش در شهرستان تلاش خود را مضاعف کنند.
منبع: روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان میناب

کد خبر: 3941035

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید