خبر فوری

خیانت سران فتنه غیرقابل بخشش است

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری تسنیم از ایلام، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی امام جمعه ایلام، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی امام جمعه ایلام در خطبه‌های امروز نماز جمعه ایلام اظهار داشت: متاسفانه اقتصاد مقاومتی و سیاست‌های کلان آن در  عرصه میدانی متوقف شده و دولت در اجرای آن تعلل می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: اقتصاد مقاومتی یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین واژه‌های کلیدی و سیاست‌های راهبردی و کلانی است که توسط رهبر معظم انقلاب در سال‌های اخیر در کشور به عنوان نقشه راه مسئولان اجرایی عنوان شد.

وی ادامه داد: پس از انتخابات خرداد ماه 1392 و پس از راهپیمایی باشکوه 22 بهمن ماه همان سال که مردم و رهبری معظم منتظر اقدامات دولت در تحقق تحولات اقتصادی چشمگیری بودند، نخستین موضوعی که معظم له فرمودند در رابطه با اقتصاد مقاومتی به عنوان نقشه راه تحقق حماسه اقتصادی از سوی رهبر حکیم انقلاب بود و در مقدمه این سند بسیار مهم به آن اشاره شده است.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: معظم له فرمودند لازم است قوای کشور بی‌درنگ و با زمان‌بندی مشخص اقدام به اجرای آن کنند و با تهیه قوانین و مقررات لازم و تدوین نقشه راه برای عرصه‌های مختلف زمینه و فرصت مناسب برای نقش آفرینی مردم و همه فعالان اقتصادی را در این جهاد مقدس فراهم آورند.

لطفی تصریح کرد: به‌کارگیری مفهوم جهاد مقدس برای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی توسط مردم و همه فعالان اقتصادی از جمله دولت ادامه همان روشنگری است که فروردین سال 89 در عسلویه توسط رهبر معظم انقلاب اعلام شد معظم له در آن سخنرانی تاریخی کار و همت مضاعف را با جهاد تشریح کردند، کار و همت مضاعف را در همه جا می‌توان انجام داد اما واژه جهاد همواره در زمان وجود دشمن است.

 نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: جهاد اقتصادی یعنی مبارزه با دشمن، جهاد اقتصادی در مقابل جنگ اقتصادی است آن هم جنگی که دشمنان ناجوانمردانه به ملت ایران تحمیل کرده‌اند، اقتصاد مقاومتی با مفاد مفهوم جهاد مقدس در مقابل دشمنانی انجام می‌شود که آرزویی جز نابودی اسلام و انقلاب اسلامی ندارند.

وی ادامه داد: مهم‌ترین و ضروری‌ترین حقوق شهروندی ایجاد اشتغال، فراهم کردن مسکن و ازدواج جوانان و برخورد انقلابی با حقوق‌بگیران نجومی برخی از مدیران دولتی است.

 امام جمعه ایلام اضافه کرد: ملت ایران در حالی که شاهد بی‌عدالتی و رانت‌خواری و غارت بیت‌المال توسط نورچشمی‌های وابسته به دولت و عدم برخورد قاطع با آن‌ها و همچنین گرانی کالاهای اساسی، رکود عمیق و تعطیلی 60 درصد از صنایع داخلی و روند صعودی قیمت ارز هستند که عده‌ای، دم از حقوق شهروندی می‌زنند که یک شعار بیش نیست، آقایان درحالی از حقوق شهروندی سخن می‌گویند که مردم از بیکاری رنج می‌برند و آمار نشان می‌دهد میزان بیکاری در دولت یازدهم نسبت به دولت‌های گذاشته افزایش داشته و در اشتغال جوانان نیز روند نزولی را طی می‌کند.

لطفی تصریح کرد: شهروندانی که نیازمند حقوق بسیار اندک و حتی زیر یک میلیون تومان هستند با حقوق بگیران نجومی در دولت فعلی چه توجیهی دارد وقتی که یک نفر با سه فقره چک بانکی از صندوق فرهنگیان که از حقوق‌ ناچیز معلمین 800 میلیارد تومان وام گرفته است سخن گفتن از حقوق شهروندی تعجب‌‌آور و بهت‌انگیز است.

 نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با اشاره به یوم‌الله 9 دی نیز گفت: 9 دی روز بصیرت و میثاق ملت بزرگ ایران با ولایت و مقام معظم رهبری است.

وی ادامه داد: حماسه 9 دی اوج ولایت‌مداری و صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی است واقعیت این است که الگو و بنیاد بسیاری از حرکت‌های انقلابی و ظلم ستیز ملت در دوران رژیم ستم‌شاهی ماه محرم و بی‌شک در همین ماه عظیم بود که نقطه عطف شکل‌گیری حکومت اسلامی به رهبری امام راحل آغاز شد.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: در طول سال‌های پس از انقلاب نیز مردم با شروع ماه محرم و تکریم آن دسته‌های عزاداری به راه انداخته و به سالار و سرور شهیدان ارادت ورزیده‌اند با این وجود در سال 88 و به دنبال مشارکت عظیم و پرشور ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری به بهانه تقلب در انتخابات خواص بی‌بصیرت و زیاده‌خواه و خائن به امام و انقلاب اسلامی آن هم با مدیریت مثلث شوم آمریکا، اسرائیل و رویای پیر فتنه 88 را پدید آورند و قطعا هدف اصلی سران فتنه و حامیان بیرونی آنها براندازی نظام اسلامی و تامین منافع دشمنان و تسلیم ملت ایران بود.

لطفی تصریح کرد: بنابراین خیانت سران فتنه و یاران دیروز امام و خائنین امروز امام و رهبری غیرقابل بخشش است و کمترین جزای قانونی و شرعی آنها اعدام است و خیانت آنها با آب زمزم هم پاک شدنی نیست.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: 9 دی شکست کودتای مخملی و بی‌ثمر اشراف وابسته سیاسی به نظام سلطه علیه ملت ایران بود فتنه سال 88 تقابل یک جناح سیاسی با جناح دیگر در دایره نظام اسلامی نبود، فتنه 88 به روشنی برآمده از اراده دشمان پنهان و آشکار و نیروهای برانداز داخلی و خارجی در مصاف با انقلاب و نظام ولایی ملت بود.

 وی ادامه داد: فتنه 88 نسخه اعطایی نظریه‌پردازان کودتای مخملی به پیاده نظام‌شان در داخل ایران به شمار می‌آید وقایع پس از انتخابات دهم ریاست جمهوری جنگ اخراجی بود که کلیت نظام دینی و خاصه اصل مترقی ولایت فقیه که شاکله جمهوری اسلامی را تشکیل می‌دهد را هدف گرفته بود.

امام جمعه ایلام در بخش دیگری از سخنانش به موضوع امنیت پروار پرداخت و اضافه کرد: امنیت پرواز یکی از افتخارات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

لطفی تصریح کرد: پنجم دی ماه سالروز فرمان تاریخی امام راحل (ره) مبنی بر استقرار در صنعت هوانوردی غیرنظامی و تشکیل حفاظت هواپیمایی کشوری است یکی از سیاست‌های راهبردی دشمنان ایجاد ناامنی در عرصه‌های مختلف در داخل کشور است این ناامنی‌ها از اوائل انقلاب در فضای کشور با ربودن هواپیماهای مسافربری توسط مزدوران داخلی منافقین آغاز شد و هدف آنها این بود که فضای زندگی برای مردم غیرقابل تحمل شود.

 نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: بدون تردید ورود سپاه به صنعت هوائی عالی‌ترین جلوه‌های امنیت هوایی را بر فضای کشور به نمایش گذاشت و به حمدلله امروز فضای ایران اسلامی از امن‌ترین فضاهای جهان در صنعت هوانوردی است و الگویی برای کشورهای جهان در عرصه امنیت است بالاخره امنیت در ابعاد مختلف به ویژه در فضای کشور عزیزمان ایران زمینه یک اجتماع سالم و احساس امنیت بسترساز توسعه ایران در اقتصاد سیاست و فرهنگ است.

خطیب جمعه ایلام همچنین به هفتم دی ماه سالروز تشکیل نهضت سوادآموزی به فرمان امام خمینی (ره) در سال 1358 شمسی اشاره کرد و افزود: یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب تشکیل این نهاد مقدس توسط امام بود، در دوران ستم‌شاهی سایه شوم بی‌سوادی بر اکثر نقاط کشور حاکم بود، اصولا یکی از سیاست‌های نظام سلطه محروم نگه داشتن کشورهای جهان سوم از نعمت علم و دانش بود و یکی از مؤلفه‌های تسلط آنها بر کشورهای محروم دنیا بی‌سوادی ملت‌ها بوده است.

وی همچنین به پنجم دی مصادف با ولادت پیامبر عظیم الشان حضرت عیسی مسیح (ع) اشاره کرد و گفت: حضرت مسیح مظهر بسیاری از نام‌های مبارک الهی بود که مظهر کارهای خارق‌العاده فراوان می‌شد، بنابراین هیچ یک از کمال‌های وجودی آن حضرت مایه استکبار و خودستایی نشد، بلکه مثل دیگر انبیای الهی بنده خاشع و خاضع و مطیع خداوند بود بنابراین او الگوی اخلاق بندگی خداوند و خدمت به مردم و مبارزه با ستمگران و ظالمان و منادی عدالت خواهی، ظلم ستیزی بود.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: باید روش و منش آن حضرت الگو و اسوه حسنه برای پیروان آن حضرت که بیشترین جمعیت جهان را تشکیل می‌دهند باشد، اگر مردم کشورهای غربی که عمدا از پیروان حضرت مسیح هستند از تعالیم و آموزه‌های وحیانی آن حضرت تبعیت می‌کردند امروز دچار بحران‌های اخلاقی، سیاسی، و فرهنگی نبودند، امروز آمریکایی‌ها و اروپا به شدت در معرض سقوط در منجلاب اخلاقی است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید