خبر فوری

پیروزی سیتی مقابل چلسی در لندن/ شکست غیره منتظره یونایتد برابر استون ویلا/ باخت اتلتیکو به تیم انتهای جدولی آلاوز

هرمزبان – در دیدار حساس این هفته لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی با دست پر از استمفوردبریج برگشت.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، از همان ابتدای بازی سیتی با پرس شدید بازی را در اختیار گرفت و بازیکنان این تیم مالکیت توپ و میدان را کاملا از آن خود کردند. با وجود تسلط سیتی بر بازی ولی این تیم قادر به خلق موقعیت جدی گلزنی نبود. دقیقه 27 بازی با مصدومیت ریس جیمز چلسی مجبور به واکنش شد. توماس توخل سرمربی آبی ها تصمیم گرفت تا تیاگو سیلوا را وارد بازی کند. کمی بعد اولین شانس گلزنی را رودریگو خلق کرد ولی توپ با برخورد به رودریگر راهی کرنر شد.
کرنر را دی بروین قصد داشت مستقیما وارد دروازه کند ولی ادواردو مندی توپ را مشت کرد و اجازه نداد گلی استثنایی برای سیتی به ثبت برسد. دقیقه 40 بازی گابریل ژسوس توپ را با شانه کنترل کرد ولی ضربه پای چپ او با اختلاف به بیرون رفت. 7 دقیقه از شروع نیمه دوم گذشته بود که سیتی به گل رسید. در شلوغی درون محوطه جریمه توپ به گابریل ژسوس رسید و او هم با یک چرخش و ضربه ای که به پای ژروژینیو هم برخورد کرد، توپ را به گوشه سمت چپ دروازه فرستاد تا میهمان 0-1 پیش بیفتد.
دقیقه 57 بازی جک گریلیش از درون محوطه جریمه و زاویه تقریبا بسته اقدام به شوتزنی کرد که مندی با نوک انگشتان توپ را راهی کرنر کرد. دقیقه 60 بازی گابریل ژسوس دروازه خالی را گل نکرد. ضربه زمینی او را تیاگو سیلوا از روی خط برگشت داد. سه دقیقه بعد چلسی توسط روملو لوکاکو به گل رسید ولی کمک داور به درستی اعلام آفساید کرد.
چلسی که برای زدن گل تساوی فشار اورده بود دقیقه 70 می توانست به هدف خود برسد. پاس لوکاکو به کواچیچ رسید اما شوت او از روی خط محوطه جریمه به بدن روبن دیاس برخورد کرد و به کرنر رفت. دقیقه 77 بازی روی ارسال کوین دی بروین، سیتی می توانست به گل دوم خود برسد اما ضربه لاپورت که خودش را به سمت توپ پرتاب کرده بود، با اختلافی کم از کنار دروازه به بیرون رفت. دقیقه 82 مندی در مصاف تک به تک توپ را از گریلیش گرفت تا چلسی را همچنان زنده نگاه دارد. در نهایت این بازی را سیتی برد و انتقام فینال لیگ قهرمانان را گرفت.

– منچستریونایتد در خانه خود مقابل استون ویلا شکست خورد تا نتایج ضعیف شیاطین سرخ ادامه داشته باشد. به گزارش طرفداری، از هفته ششم مسابقات لیگ برتر انگلیس، منچستریونایتد در خانه خود میزبان استون ویلا بود که این دیدار در نهایت با شکست یک گله شیاطین سرخ به پایان رسید. یونایتد اگر چه در این دیدار میزبان بود اما در نهایت این ویلا بود که در دقایق پایانی بازی و یک کرنر به گل رسید تا سه امتیاز را با خود به خانه ببرد. نقطه ویژه این بازی پنالتی منچستریونایتد در دقیقه 92 بود که برونو فرناندز در کمال ناباوری این ضربه را از دست داد.

– اتلتیکو مادرید که چند روز قبل در زمین ختافه با دو گل دیرهنگام لوئیس سوارز توانسته بود شکست 1-0 را با برد عوض کند، امروز برابر آلاوس قعرنشین زمین گیر شد. روخی بلانکو شانس اول پیروزی بود ولی گل دقیقه 5 ویکتور لاگواردیا که روی ارسال روبن دوارته و با ضربه سر به ثمر رسید، تا پایان باقی ماند و شاگردان دیه گو سیمئونه موفق به جبران نشدند. این اولین برد آلاوس بود و آنها سه امتیازی شدند. آلاوس تا قبل از بازی امروز امتیازی دشت نکرده بود.
اتلتیکو پیش از این بازی از شش دیدار با 4 برد و دو تساوی 14 امتیازی بود و پشت سر رئال قرار داشت و با این شکست، حالا رئال شانس خوبی دارد تا فاصله را افزایش دهد. کهکشانی ها امشب میزبان ویارئال هستند. در بازی امروز، ژوائو فلیکس محروم بود و لوئیس سوارز نتوانست اتلتیکو را از شکست نجات دهد.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید