خبر فوری

انجام واکسیناسیون اتباع خارجی ساکن در جزیره کیش

هرمزبان – مسئول کمیته واکسیناسیون جزیره کیش گفت: کلیه اتباع خارجی بخصوص کلیه کارگران افغانی که جهت واکسینه شدن به ما مراجعه کردند کار تزریق واکسن برای آنها انجام شده است.

دکتر ستاریان در تشریح این خبر، افزود: با توجه به اهمیت موضوع  پیرو برقراری ارتباط با مدیران شرکتهای ساختمانی جهت معرفی اتباع و کارگران خارجی هماهنگیهای لازم با مهندس صفایی مدیر فنی اجرای معاونت عمرانی سازمان در خصوص واکسیناسیون انجام شد.

وی اظهار کرد: عمده  مشکل ما در مورد کسانی است که غیر قانونی وارد کیش شده اند و بدون پاسپورت و کارت شناسایی معتبر عکس دار حضور و اشتغال دارند که خوشبختانه با کسب اجازه از دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان واکسینه کردن افراد بدون پاسپورت و کارت عکس دار معتبر نیز در دستور کار قرار گرفت و اتباع خارجی همزمان با ساکنین جزیره واکسینه می شوند.

دکتر ستاریان در پایان درخواست کرد اگر اتباعی هستند که از واکسینه شدن به هر دلیلی جامانده اند ضمن معرفی توسط کارفرمایان میتوانند با مراجعه به تالار شهر از امکان واکسینه شدن بهرمند شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید