خبر فوری

اعتماد آجورلو به فرهاد مجیدی برای ادامه همکاری/ تلاش برای تمدید قرارداد با فرشید اسماعیلی و رشید مظاهری

هرمزبان – باشگاه استقلال دلایل جریمه نقدی و محرومیت سرمربی این تیم از سوی کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال را اعلام کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، فرهاد مجیدی چند روز پیش از سوی کمیته اخلاق با جریمه 50 میلیون تومانی روبرو و ادامه فعالیت فوتبالی اش منوط به اخذ مجوز از این کمیته شد. در این بین گمانه زنی های مختلفی در مورد دلیل محرومیت مجیدی مطرح شد اما حالا بعد از حضور سرمربی استقلال در جلسه کمیته اخلاق، رسانه رسمی باشگاه از علت جریمه شدن او پرده برداری کرد.
رسانه رسمی باشگاه استقلال در این باره نوشت: فرهاد مجیدی امروز در کمیته اخلاق حضور یافت و با پرداخت جریمه پانصد میلیون ریالی و اخذ تاییدیه لازم تا ساعتی دیگر در تمرینات تیم استقلال حاضر خواهد شد.
طبق دلایلی که به سرمربی تیم استقلال اعلام شده است، مصاحبه مجیدی در تاریخ 17 بهمن 1398 تحت عنوان «فکر می‌کنم کی‌روش این کمیته فنی را جمع کرده بود و بعد از رفتن او آنها باز دکان خودشان را باز کرده‌اند.» و اظهارات مجیدی درباره آذری جهرمی، وزیر سابق ارتباطات در بهار سال جاری، علت جریمه نقدی او توسط کمیته اخلاق بوده است.
با اعلام کمیته اخلاق به سرمربی آبی‌ها، مجیدی مشکلی برای همراهی تیم فوتبال استقلال نخواهد داشت.

– عضو هیات مدیره باشگاه استقلال اعلام کرد قرارداد دو بازیکن این تیم تمدید می شود. محمد مومنی عضو هیات مدیره استقلال اعلام کرد با صلاحدید فرهاد مجیدی قرارداد فرشید اسماعیلی و رشید مظاهری تمدید می شود. فرشید اسماعیلی به دلیل اختلافی که با مدیران قبلی باشگاه استقلال داشت قراردادش تمدید نشد ضمن اینکه رشید مظاهری هم قرارداد خود را با باشگاه فسخ کرد.
حالا محمد مومنی عضو جدید هیات مدیره استقلال به طرفداری اعلام کرد قرارداد فرشید اسماعیلی و رشید مظاهری با هماهنگی با فرهاد مجیدی تمدید می شود. با این شرایط استقلال به زودی قرارداد دو بازیکن فصل گذشته خود را تمدید می کند تا آبی ها در پست دروازه بان و هافبک بازیساز شرایط بهتری را نسبت به قبل تجربه کنند. قرار است با هماهنگی مجیدی استقلال یک مهاجم خارجی هم به خدمت بگیرد تا آبی ها در این پست هم تقویت شوند.

– فرهاد مجیدی سرمربی تیم استقلال بعد از تمرین امروز تیمش، در ساختمان این باشگاه حاضر شد و جلسه‌ای را با مصطفی آجورلو مدیرعامل استقلال برگزار کرد.  در اواسط این جلسه از اهالی رسانه دعوت شد تا در صورت تمایل عکسی از این جلسه بگیرند. مصطفی آجورلو در حضور خبرنگاران، اظهار کرد: آقای مجیدی سرمایه استقلال است. آن‌هایی برنده هستند که به سرمایه خود احترام می‌گذارند. درخت هرچه پربارتر، سر به زیرتر است. آقای مجیدی دقیقا این گونه هستند.
وی افزود: آقای مجیدی بسیار خوش خلق و دوست داشتنی هستند و ان‌شاءالله با هدایت ایشان در رقابت‌های پیش رو به موفقیت می‌رسیم. من به ایشان اعتماد کامل دارم.

– احمد مددی با انتشار پیامی ضمن خداحافظی با هواداران باشگاه استقلال و قدردانی از سجادی، وزیر محترم ورزش و جوانان، برای مدیر عامل و اعضای جدید هیات مدیره باشگاه استقلال آرزوی موفقیت کرد. در پیام مدیرعامل سابق استقلال آمده است:
تغییرات جزء جدایی ناپذیر چرخه مدیریت است و به مثابه چوب دو امدادی است كه بایستی به هم تیمی بعدی سپرده شود. خرسندم که نزدیک به یک سال به عنوان مدیرعامل در کنار باشگاه بزرگ استقلال بودم و افتخار خدمتگزاری به هواداران شریف و بزرگ که سرمایه‌های اصلی و واقعی باشگاه هستند را داشتم. وظیفه خود می‌دانم ضمن عرض خسته نباشید به همکاران عزیزم در باشگاه استقلال که در این مدت بی چشم داشت و با تمام توان برای سربلندی استقلال تلاش کردند، از جناب آقای دکتر سجادی وزیر محترم ورزش و جوانان نیز تشکر و قدردانی نمایم. همچنین برای جناب آقای آجرلو مدیر عامل محترم باشگاه و اعضای جدید هیات مدیره آقایان عبداللهی، افضلی، مظلومی و مومنی آرزوی موفقیت و سرافرازی دارم.
در پایان بار دیگر از هواداران عزیز باشگاه استقلال تشکر و قدردانی می‌کنم و امیدوارم استقلال بزرگ در کنار هواداران روزهای شیرین و پر افتخار خود را تکرار کند. احمد مددی 3 مهرماه 1400

 

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید