خبر فوری

ایران قوی‌ترین نیروی منطقه است

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: امروز ایران اسلامی در جایگاهی قرار دارد که باید از آن به عنوان قوی‌ترین نیروی منطقه یاد کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، سردا محمدرضا نقدی شامگاه چهارشنبه در یادواره شهدای خدابنده با بیان اینکه شهدا نسلی بوده و هستند که همواره در مسیر حق قرار داشتند، اظهار کرد: برگزاری یادواره شهدا در شهرهای مختلف به این معنی است که به شهدا نشان دهیم راهی که پیموده‌اند، راه حق و حقیقت بوده و همین مسیر شیرینی شهادت را برای آن‌ها دوچندان کرده است.

وی با بیان اینکه یکی از راه‌های تجدید میثاق با شهدا، برگزاری همین یادواره‌ها است، افزود: شهدا در دوران دفاع مقدس حماسه‌ای بس بزرگ خلق کردند، حماسه‌ای که هر شنونده‌ای گمان می‌کند که به یک افسانه گوش فرا داده است، اما افسانه‌ای در کار نبوده و همه آن دوران جز واقعیت، چیز دیگری نبود.

این مسئول با تاکید بر اینکه ایران اسلامی هیچ‌گاه منطق زورگویان را برنتابیده و در برابر آن‌ها ایستادگی کرده است، ادامه داد: نمونه بارز این ایستادگی را می‌توان در دوران دفاع‌مقدس و زمانی که همه دنیا به کمک صدام آمده بودند تا ایران را به زانو درآورد، مشاهده کرد.

وی با یادآوری اینکه قرار داده همه تجهیزات در اختیار صدام، حاکی از آن بود که ایران اسلامی در مسیر حق و حقیقت قرار گرفته است و شهدا به این درک رسیده بودند، خاطرنشان کرد: امروز همه ما وظیفه داریم همه این واقعیت‌ها را به نسل امروز که تجربه‌ای از دوران جنگ تحمیلی ندارند، انتقال داده و بازگو کنیم.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه با تاکید بر اینکه ایران اسلامی امروز قوی‌ترین نیروی منطقه است اما هیچ‌گاه از این قدرت برای روزگویی به سایر کشورها استفاده نکرده است، عنوان کرد: ایران بارها ضرب شست خود را به دشمنان نشان داده اما هیچ‌گاه در مقام زورگویی برنیامده است.

نقدی با بیان اینکه امروز در شهرستانی حضور داریم که از هر 10 جوان یک نفر شهید و یا جانباز شده است و بی‌تردید این موضوع یک امر اتفاقی نیست، اظهار کرد: همه این آمار حاکی از عیار بالای جوانان ایران اسلامی در دوران دفاع‌مقدس است، همان عیاری که در بسیاری از مواقع منجر به شهادت می‌شد.

این مسئول با یادآوری اینکه وظیفه امروز ما بسی سنگین‌تر از گذشته بوده و باید مسیر حقی که شهدا پیموده‌اند را ادامه دهیم، گفت: آنچه که مسلم است، این است که ما هیچ‌گاه و تحت هیچ شرایطی از مسیر ولایت باز نخواهیم گشت.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس، تمام قدرت‌ها در یک طرف پشت سر صدام و در دوران انقلاب نیز پشت سر شاه ایستادند، افزود: میلیاردها دلار هزینه کردند و هر سلاح جدیدی که تولید می‌کردند در اختیار صدام قرار می‌دادند و از بابت آذوقه و غذا نیز نمی‌گذاشتند.

نقدی با بیان اینکه منطق شهید، ایستادگی، صبر، استقامت، ایثار و فداکاری در دفاع از حقیقت است، تصریح کرد: منطق شهدا برخلاف منطق شاهان است و این منطق، منطق جمهوری اسلامی است.

وی بر لزوم تقویت برگزاری یادواره شهدا در جامعه تاکید کرد و گفت: باید این مهم ویژه مورد توجه قرار گیرد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سپاه پاسداران یاد آور شد: دشمنان داخلی و خارجی هر چقدر تلاش کنند ما از مسیر ولایت باز نمی‌گردیم.

منبع: مشرق نیوز

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید